crazy seahorse skrev: lør 22. apr 2023 08:42
Amino giver også problemer hos mig. Jeg skal nærmest bare vise revet flasken med Acro power, så popper der cyano frem over alt.
Har prøvet mere end en gang, så det ser ikke ud til at det bare er et tilfælde. Kan være at Amino bare trigger noget og ikke i sig selv skaber det. Men hos mig virker det til, at det er den udløsende faktor.
Tusind tak for svarendeEngelquist skrev: lør 22. apr 2023 06:58 Flotte billeder!
Og tillykke med titlen
Bare et forsigtigt indspark ift dino’er- hver gang jeg forsøger mig med alskens dråber som amino, vitality, energy, powerfood osv, går det galt efter lidt tid og jeg må slås med cyano… det går gerne i sig selv igen efter jeg stopper tilsætningerne![]()
Jeg havde også min mistanke i de baner og i bekræfter det jo også med jeres oplevelser
Vi vil gøre så meget for koraller, men hver gang vi begynder med naturligt foder, så sker netop det, som i beskriver og det kan virke som brændstof, for alt andet vi ikke ønsker os.
Jeg vil lige se tiden and og hvis det bliver ved, går jeg tilbage til No feeding
Normalt foder jeg ikke korallerne, men et forsøg for bedre farver og Polyp extension ville jeg prøve det.
Jeg lavede et opslag i FM gruppen, omkring min oplevelse af metoden med fodre, og den positive effekt på korallerne
Smider lige billedet her også. Mit Fe er blevet for højt tror jeg, de gule farver falmer på min WD