KH 9,3
Ca 405
Mg >1500
Det betyder at med en pH på 6,85, så har Kh og Ca nu ligget stabilt på det samme i 5 dage.
Mg er dog steget en del, men jeg tænker at den vil falde ned på et mere naturligt leje efterhånden.
Jeg synes dog, at Ca er lige i underkanten så den har fået en lille slat i dag, så ser vi her på mandag, hvordan det så står til.
Alle mine koraller stortrives og farverne er virkelig skarpe og det helt uden nogen form for andre tilsætningsstoffer. Jeg har med vilje stoppet med at tilføre andet end ARM, da jeg vil se, hvordan korallerne arter sig ved kun udelukkende at køre ARM.
Nu skal jeg ind og hente en muræne på lørdag, så jeg får nok taget lidt billeder her i weekenden eller mandag, så kan I selv se, hvordan det hele ser ud.
Dog så jeg at min Square Anthias i dag var syg. Den havde parasitter på sig og lå og gispede i overfladen. Ingen af de andre fisk fejler noget. Ikke engang paletten har det mindste tegn på parasitter. Aner ikke, hvad der kan være sket???
Nu må næste projekt være at anskaffe mig et UV filter, så jeg hurtigt kan sætte ind, hvis en fisk er syg.
Fortsat god aften