Nano75 skrev:Jeg mener at man rammer for få... Altså dem der er garvede saltvandsakvarister vil sikkert synes at det er en god idé, men hvad med at ramme et bredere publikum? Jeg har svært ved at tro at nye og eventuelt kommende saltvandsakvarister vil bruge 205kr. på at komme ind og høre nogle foredrag uanset hvem det er der afholder foredraget. Jeg vil mene at det skal meget mere gejl rundt om selve foredragene for at gøre en sådan messe mere interessant. jeg er godt klar over at Bornemann er en dyr herre, men hvad er der ellers at byde på? Hvis det kun er foredraget/foredragene der trækker kan jeg ikke forstå at det nødvendigvis skal afholdes i et så dyrt lokale som jeg TROR at Odense Congres Center er.
Jeg var ikke kørt til odense hvis det var en lille gymnastiksal det blev afholdt i... Ville minde mig alt for meget om et eller andet lokalt julemarked.. Som sikkert er meget sjovt hvis man bor lige om hjørnet, men ikke noget man kører flere hundrede kilometer efter.. Rammerne skal være i orden og det kan de være i et professionelt kongress center..
Hvis der er noget jeg syntes er alt for tøset, så er det hvis andre forhandlere end de to nævnte, ikke vil ofre de få penge det koster og stille en stand op (det er vist tidligere nævnt at en stand kostede 5000,-).. I min begrebsverden er 5000,- for deltagelse i en messe billigt! Kan udgifterne ikke trækkes fra, både i moms og skat?
5000,- i reklameudgifter burde ikke sende en virksomhed til konkurs.. Kan da godt være at det viser sig ikke at være pengene værd, men der skal da tages lidt chancer udover et banner her på saltvandsforum...
Jeg håber stærkt at de forhandlere og andre intressenter som påstår de tager saltvand alvorligt, viser at de mener det og tropper op..
/Henrik