Kan du fikse en tegning af den med bypass og kuglehane osv? for lige nu kan jeg ikke se det for mig.
Jeg læste skam det, der stod overBrizz skrev:Mads, du glemte at læse det der står over billedet for jeg fik set at sikkerheds røret skal være længere
Kan du fikse en tegning af den med bypass og kuglehane osv? for lige nu kan jeg ikke se det for mig.
Jo den løsning, du foreslår, kan man også bruge. Jeg benytter bare altid, den jeg har illustreret, og sørger for, at 5-10 % af nedløbsvandet ryger gennem sikkerhedsrøret og 90-95 % ryger gennem hovedrøret. På den måde vil vandstanden i overløbet være der, hvor sikkerhedsrøret er.Brizz skrev:Ok så har jeg misforstået noget godt og grundigt.
Jeg var af den overbevisning at sikkerhedsrøret skulle være over vandoverfladen i overløbet så HVIS hovedrøret blev stoppet ville vandstanden stige men kun op til sikkerheds røret som så ville slupre og man derved kunne høre der var noget galt.
Er der ikke løsninger der er sådan også? Der hvor jeg hentede skummeren var der et rør fra overløb ned i sumpen. En pumpe der fodrede skummeren og det afløb du ser på billedet. Thats it.