Jeg havde et problem med at få et stabilt udløb. Det faldt hele tiden, så jeg skulle regulere for det.Chrissy62 skrev:Tak, Erik. Jeg vil have den i baghovedet, når jeg indhenter tilbud. Jeg er også ved at høre en anden dansk forhandler, hvad han skal have
Hvilke slanger og fittings skal jeg bruge?
Vi var så nogle stykker der satte os sammen og fandt ad af, at det kun kunne være pga småpartikler der samlede sig i udløbshanen.
Hvis man køber en Deltec, så er den faktisk forsynet med et lille filter, ala et brændstoffilter, mellem udgangen og hanen. Men det er ikke ret stort og klokker ret hurtigt til.
Så fandt Gnizten en løsning med et filterkammer som dem der sidder på RO anlæg. Det sætter man så på udgangen og det tager alle de partikler.
Mit har fungeret i tre måneder nu og jeg har kun en gang, fornylig, måtte regulere for udløbet. Men så skifter jeg bare indsatsen og så kører det igen. Det kammer er fra Rent Postevand og jeg mener at det koster 150,00, sedimentfilteret koster 35,00.
Du skal så bruge slange til at forbinde det med udløbet. Vi bruger de samme slanger som sidder på Ro anlægget. Fittings følger gerne med kammeret, så det er kun hvis du skal lave noget ekstra du skal have flere, men de koster højst 10,00 stk.
Erik