- Selvfølgelig... Takker, men det gør de ikke!Nicki Henriksen skrev:Har læst hele tråden, men kunne godt være de "gamle" fisk kom med til det store.
Jeg kender udover dem du nævner heller ikke til så mange andre end C. loriculus som jeg synes er en af de flotteste fisk og enlig vil tror ser mega godt ud til den sorte bund du får, dette er heller ikke en fisk som fylder alverden da den er rimelig sky svømmer gerne tæt omkring i stenopsætningen
dog kan den være "ikke reef safe" men da jeg mest holder af fiskene sal dette ikke holde mig fra af få en i mit kommende akvarie

C. loriculus Sandt, den er rigtig fin. Og en god kandidat for dens sky og tilbagetrukne tilværelse

- Vidner om at "den gule" hvor den før sås almindeligt, nu er en sjælden gæst... Desværre!
Jeg kan ikke for nuværende supplere til dette, men for ovennævnte ønsker jeg at lade den blive derude...
(Og for netop dette kendskab blev jeg lidt berørt af at se et af hans billeder optræde i min tråd)