Så kommer der lige en update

Jeg har idag fået fat i to kæmpe store sten som er dejlig porøse. Jeg var meget utlifreds med min stenopsætnint ET sted, og det var midt i akvariet bagved, der var simpelthen så meget ubenyttet plads under midterstenen som lavede skygge i det halve af akvariet og stoppede noget af flowet, så det måtte jeg bare lave om hvilket så blev idag. Efter at rode i akvariet i to timer fik jeg smidt en masse små havefliser i sumpen og lavet ok rigtig lækker sten opsætning ud af resten. Billederne er rigtig skod da mit kamera bare ikke er god til akvariefotos og vandet stadig er lidt plumret (det er dog blevet meget klart nu siden jeg tog billederne for et par timer siden) og korallerne er trukket sammen pga omrokeringen.
Samtidig er min Viliferum blevet helt ubeskrivelig flot, den stråler virkelig bare mere og mere af farver, og nu er den begyndt at blive blå i striberne på sejlfinnerne hvilket den ikke har været før, den er samtidig og blevet 100% håndtam og stikker snuden over vandkanten nårjeg kommer med mad

den er sku sød, store dejlige
fisk 
Håber i kan lide billederne, jeg tog lige et par enkelte billeder af nogle
koraller tæt på ruden.