Kasser med hjem fra med-import
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Kasser med hjem fra med-import
Jeg kører til Kolding efter koraler tirsdag aften/nat.
Jeg kan nok stuve 8 kasser sammen i bilen, så skal du have noget med, er det nu du skal melde dig.
Jeg stopper, hvis der er noget at stoppe for, på følgende rastepladser på hjemvejen mod nord:
Ejer Bavnehøj
Frakørsel 47 - Viborgvej, Århus
Randers - Parkeringspladsen v. storcentret
Havndal - Parkeringspladsen v. Brugsen
Jeg ringer til en "kontaktperson", når jeg har et tidspunkt. Dvs. når jeg forlader det tidligere "pickup-point".
"Porto" er som følger:
Ved samlet 4 kasser eller derunder - kr. 175,- pr. kasse
Ved 5 eller flere kasser - kr. 150,- pr. kasse
Dette beløb skal betales inden kassen udleveres.
Læg venligst også mærke til, at jeg ikke venter. Er du ikke på pletten, til aftalt mødetidspunkt, må du undvære dine koraller.
Deler i kasser, må i dele efter jeg er kørt - jeg udleverer KUN hele kasser og vil under ingen omstændigheder stå for en evt. deling. Ham/dem du deler med, må mødes med dig på opsamlingsstedet eller i må klare det efterfølgende.
Jeg kan ikke påtage mig, at opbevare DINE koraller til afhentning dagen efter. Skal du have dine koraller med, må du hente dem på dagen.
Jeg skal også være på arbejde onsdag morgen kl. 8 og jeg har langt hjem.
JEG PÅTAGER MIG INTET ANSVAR OVERHOVEDET - I FÅR DEM, SOM JEG FIK DEM UDLEVERET ..
Kan du ikke acceptere dette, så hent dem selv.
Følgende oplysninger bedes opgivet (evt. på PB men skriv lige her, hvor mange kasser du skal have med):
Brugernavn
Navn
Telefonnummer på kontaktperson DER KAN TRÆFFES kl. lort om natten !! Jeg prøver kun én gang.
Antal HELE kasser du/i skal have udleveret - og lad nu være med at forsøge at fuppe mig. Min prioritering er, at jeg selv får mine kasser med hjem.
Opsamlingssted
Tilmelder du dig, accepterer du de retningslinier jeg har skitseret ovenfor.
Co-pilot medtages meget gerne på turen.
/Kim
Jeg kan nok stuve 8 kasser sammen i bilen, så skal du have noget med, er det nu du skal melde dig.
Jeg stopper, hvis der er noget at stoppe for, på følgende rastepladser på hjemvejen mod nord:
Ejer Bavnehøj
Frakørsel 47 - Viborgvej, Århus
Randers - Parkeringspladsen v. storcentret
Havndal - Parkeringspladsen v. Brugsen
Jeg ringer til en "kontaktperson", når jeg har et tidspunkt. Dvs. når jeg forlader det tidligere "pickup-point".
"Porto" er som følger:
Ved samlet 4 kasser eller derunder - kr. 175,- pr. kasse
Ved 5 eller flere kasser - kr. 150,- pr. kasse
Dette beløb skal betales inden kassen udleveres.
Læg venligst også mærke til, at jeg ikke venter. Er du ikke på pletten, til aftalt mødetidspunkt, må du undvære dine koraller.
Deler i kasser, må i dele efter jeg er kørt - jeg udleverer KUN hele kasser og vil under ingen omstændigheder stå for en evt. deling. Ham/dem du deler med, må mødes med dig på opsamlingsstedet eller i må klare det efterfølgende.
Jeg kan ikke påtage mig, at opbevare DINE koraller til afhentning dagen efter. Skal du have dine koraller med, må du hente dem på dagen.
Jeg skal også være på arbejde onsdag morgen kl. 8 og jeg har langt hjem.
JEG PÅTAGER MIG INTET ANSVAR OVERHOVEDET - I FÅR DEM, SOM JEG FIK DEM UDLEVERET ..
Kan du ikke acceptere dette, så hent dem selv.
Følgende oplysninger bedes opgivet (evt. på PB men skriv lige her, hvor mange kasser du skal have med):
Brugernavn
Navn
Telefonnummer på kontaktperson DER KAN TRÆFFES kl. lort om natten !! Jeg prøver kun én gang.
Antal HELE kasser du/i skal have udleveret - og lad nu være med at forsøge at fuppe mig. Min prioritering er, at jeg selv får mine kasser med hjem.
Opsamlingssted
Tilmelder du dig, accepterer du de retningslinier jeg har skitseret ovenfor.
Co-pilot medtages meget gerne på turen.
/Kim
- røntved
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9320 Hjallerup
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: Klokkerholm-Hjallerup
- Kontakt:
Det med at udlevere i den rækkefølge de er kommet i bilen er nok ikke så smart. der er vist nogen der skal have blødkoraller. tror nok der er navn på kasserne
http://www.mittlapp.dk
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
Live your life in a way that when your feet hit the floor in the morning, the Devil says, "Shit, he's awake.."
-
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 7870 Roslev
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Skive
- Kontakt:
-
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19