Hystrix
- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Maltagade 5, st. 2300 København S
Hystrix
Jeg købte for nogen tid siden 2 stk. fragmenter af en hystrix af Lord Mike.
De er så småt begyndt at blive lidt hvidlige i bunden, hvor de sidder fast med noget koralklæber.
Men hvad kan være grunden til at de bliver hvide, de vokser en hel del, men jeg frygter lidt for dem.
Kan det være temperaturen af vandet, som har en indvirkning på det??
De er så småt begyndt at blive lidt hvidlige i bunden, hvor de sidder fast med noget koralklæber.
Men hvad kan være grunden til at de bliver hvide, de vokser en hel del, men jeg frygter lidt for dem.
Kan det være temperaturen af vandet, som har en indvirkning på det??
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Maltagade 5, st. 2300 København S
Ok, så er jeg mere rolig, jeg troede lige den var ved at dø.
Den vokser bare utrolig hurtigt, det er faktisk lidt vildt, for jeg troede ikke at koraller voksede så hurtigt, ihvertfald ikke stenkoraller.
Den vokser bare utrolig hurtigt, det er faktisk lidt vildt, for jeg troede ikke at koraller voksede så hurtigt, ihvertfald ikke stenkoraller.
Niels C. Christensen