Jeg har lige erhvervet mig et kenyatræ og ville høre om der er nogen der ved om den har et foretrukkent sted at stå. Højt i akvariet eller helst ved bunden? Med meget vandgennemstrømning eller lidt? I hele taget hvor den står bedst?
Har næsten lige fået den og vil også gerne vide hvor lang tid der går får den rigtig folder sig ud igen?
mvh JP
kenyatræ
- Robcus
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 2300 København S
- Geografisk sted: Maltagade 5, st. 2300 København S
Ja, det er de, jeg købte 2 på et tidspunkt, og de trivedes fint, og voksede virkelig stærkt.
Men jeg havde sat dem ret tæt, så jeg flyttede det ene, hvilket resulterede i at det en dag forsvandt væk, og jeg ikke kunne finde det igen
Jeg tror det er dødt, da det højst sandsynlig ikke har fået noget lys i meget lang tid, men man ved jo aldrig
Det kan jo være at det lige pludselig vokser frem
Men jeg havde sat dem ret tæt, så jeg flyttede det ene, hvilket resulterede i at det en dag forsvandt væk, og jeg ikke kunne finde det igen

Jeg tror det er dødt, da det højst sandsynlig ikke har fået noget lys i meget lang tid, men man ved jo aldrig

Det kan jo være at det lige pludselig vokser frem

Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI

330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI