Anemone der brænder ?
- Mathias_C
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 9330 Dronninglund
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Nordjylland
Anemone der brænder ?
Overvejer at få mig en anemone til mine klovnfisk, men er bange for at den kunne finde på at gå sig en tur fra den ene ende af akvariet til den anden og brænde alt på dens vej.
brænder den alt ? fx har min Euphyllia brændt skiver og polypper, men ikke stjernepolypper, xenia, kenyatræ og singularia
brænder den alt ? fx har min Euphyllia brændt skiver og polypper, men ikke stjernepolypper, xenia, kenyatræ og singularia
MVH
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
Mathias
STATUS:
300 l waterbox opstartet primo 2022 - mixed reef
- Mikkel E
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2006
Jeg vil sige at anemoner ligger nogenlunde på niveau med Euphylliaer efter hvad jeg lige har kunnet vurdere. Grunden til at det nævnte ikke er blevet brændt er at det selv er oppe i den ende, især xenia og kenyatræer/sinularia kan også være slemme til at brænde især SPS og lignene. Så jeg ville beholde din Euphyllia, den bliver hvor den er..
- herzberg
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 2640 Hedehusene
Min ocellaris hoster da i min euphyllia, så med lidt held
Det er nok fordi den største klovn (sikkert kællingen) ikke vil lade den komme ned i anemonen....

Det er nok fordi den største klovn (sikkert kællingen) ikke vil lade den komme ned i anemonen....
Mit 400 liters startet september 2007 ->http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=11421