Jeg fik lokket familien med til Rødehavet i sommerferien.
10 dages dykning og snorkling ud for Marsa Alam
Desværre er global opvarmning ved at slå igennem i det sydlige Rødehav.
Der var masser af koraldød.
Temperaturen ved stranden på lavt vand var 35 grader og 10 km fra kysten på 30 meters dybde var Temperaturen stadigvæk oppe på 30 grader
Rødehavet juli 25
-
- Rev haj
- Reactions: 282
- 12
- Postnummer: 2450 København SV
- Saltvand siden?: 1983
Re: Rødehavet juli 25
Ja, det er sgu TRIST. Nu har anderkendte forskere også erklæret at alle de kendte stenkoral rev, på den lange bane vil gå til.... Det er bare til at tude over.
"Kong gullerod" aka Trump vil IKKE have USA med i FN´s beslutning om at pålægge containerskibs sejlads afgift. (Dette for at fremme den grønne omstilling). Han har sgu da både børn og børnebørn... Crazy world...God weekend.
"Kong gullerod" aka Trump vil IKKE have USA med i FN´s beslutning om at pålægge containerskibs sejlads afgift. (Dette for at fremme den grønne omstilling). Han har sgu da både børn og børnebørn... Crazy world...God weekend.
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Foxface
- Reactions: 81
- 7
- Postnummer: 4760 Vordingborg
- Saltvand siden?: 2009
Nu er det jo ikke kun skibe der forurener. Tag et kig på flightradar og tjek hvor mange fly der er over verden.. men man skulle nødig misse sommerferiencharlie saltvand skrev: fre 17. okt 2025 07:05 Ja, det er sgu TRIST. Nu har anderkendte forskere også erklæret at alle de kendte stenkoral rev, på den lange bane vil gå til.... Det er bare til at tude over.

1

- glenn_24
- Foxface
- Reactions: 10
- 16
- Postnummer: 4450 Jyderup
- Saltvand siden?: 2009
jeg kan ikke lade vær når folk snakker om grøn omstilling. afgifter osv. vi er ved og grave det huld vi skal ligge i
vi producerer elbiler i venden som aldrig før som har mangel liv på samvitighedden det skal være så grønt vi glemmer bare og se at produkter også skal produceres
som bla. alt vores teknik i hjemmene telefon, tablet, fladskærm osv osv.
ved godt jeg komme til og lyde som en gammel tosse men da jeg var knægt havde man ikke mobiltelefon, tablet, computer, fladskærm, vores biler kørte maks 12-15 km på en liter brændstof der var ikke problemer den gang.
og kom nu ikke og sig det er fortidens forurening vil lider af idag..
når alt det så er sagt er jeg ikke bedre en alle andre vi har også mobil, tablet, fladskærm, osv osv.
vi producerer elbiler i venden som aldrig før som har mangel liv på samvitighedden det skal være så grønt vi glemmer bare og se at produkter også skal produceres
som bla. alt vores teknik i hjemmene telefon, tablet, fladskærm osv osv.
ved godt jeg komme til og lyde som en gammel tosse men da jeg var knægt havde man ikke mobiltelefon, tablet, computer, fladskærm, vores biler kørte maks 12-15 km på en liter brændstof der var ikke problemer den gang.
og kom nu ikke og sig det er fortidens forurening vil lider af idag..
når alt det så er sagt er jeg ikke bedre en alle andre vi har også mobil, tablet, fladskærm, osv osv.
1