Hvorfor er jeg så glad det?
Jeg synes det er fedt med et forum der forsøger at samle hobbyen og bryder mig ikke om at scrolle rundt i alle mulige fb grupper, hvor informationerne drukner i nye indlæg og forsvinder i ned i rækkerne.
Herinde ligger tingene i orden, fordelt på respektive foras, således at man hurtigt kan finde ind på det område man er interesseret i.
Så er der "Medlemmernes akvarier", hvor man kan samle al info om sit system og dele sine erfaringer- og jeg finder det også nyttigt, som en slags log over sit stuerev, man kan gå tilbage i og måske finde roden/grunden til et problem der er opstået...
Og så opstår der bekendtskaber/venskaber i sådan et forum, med mennesker man måske aldrig ville have mødt ellers.
Jeg har lært en håndfuld dedikeret saltvandsnørder, at kende herinde, som jeg drager stor nytte af, til sparring og hjælp med problemer, pasning af akvariet under ferie osv osv..
Men på trods af disse åbenlyse fordele- og masser af daglige besøg herinde- er det så som så, med aktiviteten... og det synes jeg er rigtigt trist... den gode "ping pong" mangler (næsten)... og det forstår jeg ikke, da det kun tager et øjeblik at skrive en kommentar (ikke længere end på Facebook

Hvad synes I vi mangler herinde for at højne aktiviteten?
Nye add-ons/funktioner, flere konkurrencer?
BYD IND, så jeg kan få lidt at arbejde med