Hvad mangler forummet?

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions: 968
21
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Hvad mangler forummet?

Indlæg af Engelquist »

Jeg er glad for saltvandsforummet og vil ikke undvære det- hvilket jo næsten siger sig selv, da jeg har valgt tjansen som administrator og bruge en masse fritid på at holde det kørende ;)

Hvorfor er jeg så glad det?
Jeg synes det er fedt med et forum der forsøger at samle hobbyen og bryder mig ikke om at scrolle rundt i alle mulige fb grupper, hvor informationerne drukner i nye indlæg og forsvinder i ned i rækkerne.
Herinde ligger tingene i orden, fordelt på respektive foras, således at man hurtigt kan finde ind på det område man er interesseret i.
Så er der "Medlemmernes akvarier", hvor man kan samle al info om sit system og dele sine erfaringer- og jeg finder det også nyttigt, som en slags log over sit stuerev, man kan gå tilbage i og måske finde roden/grunden til et problem der er opstået...

Og så opstår der bekendtskaber/venskaber i sådan et forum, med mennesker man måske aldrig ville have mødt ellers.
Jeg har lært en håndfuld dedikeret saltvandsnørder, at kende herinde, som jeg drager stor nytte af, til sparring og hjælp med problemer, pasning af akvariet under ferie osv osv..

Men på trods af disse åbenlyse fordele- og masser af daglige besøg herinde- er det så som så, med aktiviteten... og det synes jeg er rigtigt trist... den gode "ping pong" mangler (næsten)... og det forstår jeg ikke, da det kun tager et øjeblik at skrive en kommentar (ikke længere end på Facebook ;) ).... så hvorfor ikke skrive et par ord, når man alligevel er herinde og lure?

Hvad synes I vi mangler herinde for at højne aktiviteten?
Nye add-ons/funktioner, flere konkurrencer?

BYD IND, så jeg kan få lidt at arbejde med :GO
2 Billede
Bo Engelquist Christiansen
Min akvarietråd: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 08#p864808
Seniorreefer
Rev haj
Rev haj
Reactions: 817
3
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 1992
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Hvad mangler forummet?

Indlæg af Seniorreefer »

Aktivitet, men der er hård konkurrence om nyere platforme desværre

Bedre skabeloner til at lave post. Ligende Facebook eller Instagram, osv. det er der den hænger tror jeg.

Messenger, laver også gruppe chats hvor vi taler om alt mellem himmel og jord. Det er nemt at uploade billeder, film osv.

Måske det var en vej at gå.
Trollo
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions: 35
Postnummer: 4000 Roskilde
Saltvand siden?: 2025
Geografisk sted: Roskilde Nord

Re: Hvad mangler forummet?

Indlæg af Trollo »

Flere nyheder fra omkring verden, stock lister fra sponsorer så man ved hvor man skal tage hen, rabatordninger (ja det er nemt sagt) , Jeg er ny og føler mig godt behandlet her, dog er det meget de samme man skriver med, det handler vel også om hvad man er interesseret i feks med koraller udstyr eller andet, måske tests , ture til medlems akvarier etc etc.
2 Billede
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"