Altså de små silicone stykker der sidder i enden af propellen ind mod selve motoren..
 Altså de små silicone stykker der sidder i enden af propellen ind mod selve motoren..Så nu larmer den bare af H til.
Findes der ikke et sted i dk eller EU de sælger disse reservedele?

Altså de små silicone stykker der sidder i enden af propellen ind mod selve motoren..

, Men sidder sgu og bliver mere og mere Glad for min Vortech Mp40 Qd. den har snart kørt i 6 mdr. Og kun været renset 1 gang , ingen støj , og INGEN knækkede eller defekte  dele , glad for jeg smed mine penge den vej , og ikke til kinamand.
 , Men sidder sgu og bliver mere og mere Glad for min Vortech Mp40 Qd. den har snart kørt i 6 mdr. Og kun været renset 1 gang , ingen støj , og INGEN knækkede eller defekte  dele , glad for jeg smed mine penge den vej , og ikke til kinamand.  

TRG skrev:Jeg har samme problem, med de ting der knækker. Har heldigvis fået dem udskiftet, men lur mig, om der ikke snart kommer en Gyre 130 til salg fra mig af... :b

Den er ikke dårligere end andre joAnden skrev: Du giver bare lyd når du skal sælge den, den må vel være billig når den har være så dårlig

Skal bare lige have sparet op til en Vortech i stedet
 Skal bare lige have sparet op til en Vortech i stedet