Håber nogen af jer kan hjælpe mig lidt her.
Beklager den lidt lange tråd, se evt. bare videoen af skaderne, mit flow og mine målinger og kom med lidt feedback

Har haft en del problemer med lidt forskellige SPS, men på samme tid står de øvrige flottere end de har gjort tidligere.
Fx er min blå acropora faktisk blevet blå og flere af de andre har også fået en fin farve.
Hystrix:
Har ikke set nogen skader på den, men polypperne på de fleste grene er trukket ind, men på de nederste grene er de foldet fuldt ud.
Har også et frag til at stå på bunden som er fesen i farven men med fine polypper.
Montipora:
Min store grønne monti har været meget trist, men den er i hastig bedring.
Polypperne var for en lille uge siden helt trukket ind og den havde hvide områder på forsiden også.
Om det er fordi PO4 er faldet og har stabiliseret sig lidt eller om det er fordi jeg ændrede flowet lidt ved jeg ikke helt.
Seriatopora:
Denne er først lige i dag begyndt at blive brun i spidserne, det er som om vævet bare slipper i spidsen, hvorefter den bliver brun.
Polypperne har været trukket ind sådan lidt on / off, men troede egentlig ikke den ville miste vævet.
Acropora:
Jeg har et par Acropora frags som stod i midten sammen med de andre acropora som ser fine ud, men de mistede også vævet i spidserne, men meget langsomt og den ene står nu efter flere uger med væv over det meste af korallen bortset fra spidserne.
Flow:
Jeg har lidt mistænkt mit flow for at være en del af årsagen, men vil gerne høre hvad i mener?
Har prøvet at flytte pumperne lidt op og ændre programmet til random, så flowet ikke er for kraftigt fra en side, men uden den store effekt på andet end den grønne monti.
Video: " onclick="window.open(this.href);return false;
Hvad er jeres erfaringer med fx hystrix, hvor meget flow vil den gerne have?
Værdier:
Jeg har dog også have problemer med svingende PO4 efter at jeg fjernede Cyano med Chemi Clean.
Pga. forhøjet PO4 har væksten også ændret sig og derfor har KH over svinget lidt.
Er der nogen af de konkrete koraller som er sarte over for noget bestemt?
Målinger: https://reefapp.net/overview/share/44d8 ... fa7d792dcd" onclick="window.open(this.href);return false;
Andet?
Er der noget andet jeg overset her?
Alle bud er meget velkomne, kan ikke helt gennemskue det?