Er ind og lyse med en lyst her til aften for at se hvad der kommer frem. Finder så den her krabbe der sider i min koral, og spiser et eller andet. Men er i det dilemma at jeg for lang tid siden satte en krabbe i til at spise bobbel alger men er det den der nu har fået smag for min sps koraller???? PS ved godt billede er rigtig dårligt men mega svært at tage her kl 0130 om natten.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvad er det for en
- minedykker
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2980 Kokkedal
- Saltvand siden?: 2010
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Re: Hvad er det for en
Hejsa,
Jeg vil sige, at det helt 100 er din Mithrax Sculptus (Emerald Crab - http://kortlink.dk/liveaquaria/epn6" onclick="window.open(this.href);return false;)
Men som der står, så kan den finde på at spise lidt koraller, men det tror jeg nu ikke i dit tilfælde, da dit akvarie er så stort, at jeg har svært ved at tro, at den ikke ville kunne finde andet at spise
Jeg vil sige, at det helt 100 er din Mithrax Sculptus (Emerald Crab - http://kortlink.dk/liveaquaria/epn6" onclick="window.open(this.href);return false;)

Men som der står, så kan den finde på at spise lidt koraller, men det tror jeg nu ikke i dit tilfælde, da dit akvarie er så stort, at jeg har svært ved at tro, at den ikke ville kunne finde andet at spise

[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
- minedykker
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2980 Kokkedal
- Saltvand siden?: 2010
Re: Hvad er det for en
Hejsa super den var bare blevet meget stor på kort tid den fætter så skulle lige være sikker på den var den den var. 

Småt men GODT viewtopic.php?f=95&t=54625