Se evt. denne tråd for flere fotos.
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=66461" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg vil med denne balje forsøge at efterligne en biotop der skal ligne et lavvandet revgennembrud/ tidevandsrende der fører ind til en lagune. Så midt i baljen står et "koral-skelet" dannet af, først en stor acropora gren som er blevet udkonkurerret af en tabletop koral, som også er død

Under den i delvis skygge tror jeg der vil komme lidt forskelligt lps, disse vil også ligge spredt ud over bunden og på de få sten der stikker op fra bunden. Der er en stående bølge i baljen og ret meget strøm ( som i udkanten af en tidevandsrende)
Hvad skal jeg smide i af levende?
Pt. har jeg en foxface, en enkelt klovn ( Clarkie) en flamme kejser og et par yellow sand gobi. derud over en dannebrogsreje, en harlequin reje, en masse turbo og andre snegle.
Jeg har MEGET svømmeplads ( eller... he samlet 270 L i DT) men der er ikke mange sten i med denne opbygning.
Jeg vil gerne have nogle af de små "glas fisk" = Apogon som stimefisk, gerne nogle flere sjove gobi arter, nogle få "store" fisk, = kirug, hvad tænker du vil passe i sådan et miljø som jeg forsøger at efterligne?
ps. pvc rør er fyldt med pods under og flyttede det med hvis nogle af de små fisk havde brug for at kunne gemme sig, de ryger snart op

Kom MEGET gerne med ideer til fisk mm.
PS. Mangler en GOD LED lampe med sun-up, sun-down og meget gerne én der kan sættes 120 graders linser på

Hilsen Charlie