Er der nogen som kan hjælpe mig med forskellen "ATI Sunpower" og "ATI Powermodul" andet end pris og udseende (og at den ene er nyere end den anden)?

Mvh Peter
Det ser ud til at "powermodul" har en bedre ventilation, end "sunpower"Petercw skrev:Hey,
Er der nogen som kan hjælpe mig med forskellen "ATI Sunpower" og "ATI Powermodul" andet end pris og udseende (og at den ene er nyere end den anden)?![]()
Mvh Peter
Hvordan ved du at rørene afkøles bedre i power modul?AndersGS skrev:Rørene holder bedre i Powermodulet fordi de afkøles aktivt med blæser. Så pengene kan nu sagtens være godt givet ud, for rør der holder et par måneder mere, det koster immervæk lidt at skifte rør i sådan en svend.
Ja det er en sjov lampe, og præcis hvad jeg mente mht at den model er lettere at "modde" en power modul'enole. skrev:sjov lampe
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er i hvert fald den sidste / nyeste information jeg har kunne finde på nettet.AndersGS skrev:Det lyder som om der er sket lidt siden jeg sidst så på Sunpower.