Temp
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4500 Nykøbing Sjælland
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: vest-sj
Temp
Mit varmeleme er dødt opdaget det er nede på 23grader er det ret skidt eller går det?
Og en koraler er lidt død måske derfor er er det mon bare et sammen traf
Og en koraler er lidt død måske derfor er er det mon bare et sammen traf
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Re: Temp
Kan lille smule rust på varmeleme have noget at se kan se der er lidt rust på det. Det er sådan et stål et jeg har som sku kunne bruges til salt men overflade er gået og det begyndt at af give noget rust under det klister mærke der sad på det
-
- Foxface
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 2670 Greve
- Saltvand siden?: 1988
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Jern der ruster i akvariet giver kun bøvl og skader på sigt.
Sørg for at du har det rigtige udstyr til saltvand ellers hold guldfisk i stedet.
Sørg for at du har det rigtige udstyr til saltvand ellers hold guldfisk i stedet.
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Det var et stål varmeleme der stod også var til salt. Det vel også snart 7år men der må ha været en fejl under mærke elles brudt det jo ikke være tæret der og begynde at danne rust. Og når man et et der står det er til salt må man jo Ståle på det man kan jo ikke gøre andet
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Ja ville da heller ikke gemme det
det varmer jo ikke mere men styre boks duer stadig så den del gemmer jeg nok det kan trække 1000watt så køre nok også ud og køber et i glas imorgen og sætter til der. Men det var nu også bare for at høre om folk ment det ku være grunden til den døde koral eller om det bare er et tilfælle for man har den jo Best vis man har fundet grunden til det der er gået galt

-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4220 Korsør
- Saltvand siden?: 2002
- Geografisk sted: Vestsjælland
Som udgangs punkt tror jeg at det er bedre at temperaturen falder end at den stiger. Når det så er sagt så tror jeg ik du skal bekymre dig så længe det bare er en dag eller to, og temperaturen ikke kommer under 18-20 grader. Det er ihvertfald min erfaring som jeg har fået efter at ha boet til leje i gamle utætte lorte huse.! 

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
martinl skrev:Ja ville da heller ikke gemme detdet varmer jo ikke mere men styre boks duer stadig så den del gemmer jeg nok det kan trække 1000watt så køre nok også ud og køber et i glas imorgen og sætter til der. Men det var nu også bare for at høre om folk ment det ku være grunden til den døde koral eller om det bare er et tilfælle for man har den jo Best vis man har fundet grunden til det der er gået galt
Hvad er det for et varmelegeme med "styreboks"
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 17
Bare sådan en digital boks hvor man justere temp i som har en føler i vandet og der er mulighed for at sætte 2 Heather til på 500waat stk