CocoCarbon fra Grotech..?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
pasex
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
12
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2013

CocoCarbon fra Grotech..?

Indlæg af pasex »

Jeg har intet svar fået fra mit indlæg igår så prøver lige her, er der ingen andre der kører med CocoCarbon fra Grotech..? og kan det værer rigtigt det kun skal kører i reaktoren i de skrevne 2-3 dage.? for så kan jeg ikke bruge det.

Originale indlæg:

CocoCarbon . VS: ROWAcarbon
Indlægaf pasex » man 11. nov 2013 21:17

Som skriften siger.

Jeg ville kører kul sammen med min rowaphos, men Carsten gav mig dette (CocoCarbon) fra Grotech med hjem da det er meget mindre stykker end Rowa carbon. så vill ejeg køre det direkte i reaktoren med rowaphos og skifte begge medier hver måned, men bagpå CocoCarbon dåsen skrives der "The CocoCarbon should be flowed strongly 2-3 days during the usage in the aquarium and being disposed afterwards. "

hva så..? skal det køre som skrevet eller kan det bruges i den måned jeg regnede med..?
Vedhæftede filer
cococarbon-1000ml_product_big_thumb.jpg
cococarbon-1000ml_product_big_thumb.jpg (13.93 KiB) Vist 241 gange
Brugeravatar
hellfish
Rev haj
Rev haj
Reactions:
20
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Odense c

Re: CocoCarbon fra Grotech..?

Indlæg af hellfish »

Kunne da forestille mig at der er en grund til at de skriver 2-3 dage.. Hvis det er fint bliver det jo hurtigere mættet.. Har ingen erfaring med produktet, men jeg ville ikke bruge det længere end det anbefalede tidspunkt :)
Brugeravatar
pasex
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
12
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2013

Re: CocoCarbon fra Grotech..?

Indlæg af pasex »

bare underligt at Carsten så sælger det når det skulle bruges sammen med min rowaphos, men må lige ringe og høre ham omkring det i morgen :)
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"