denne lille snegl sad også på en af korallerne/stene god/dårlig? :S

på hvilken måde skader den?
 på hvilken måde skader den? 

mange tak
 mange tak  må holde godt øje det næste stykke tid om der skulle være andre så :/
 må holde godt øje det næste stykke tid om der skulle være andre så :/

godt den ikke er røget ud endnu
 godt den ikke er røget ud endnu  

)
 )

Helt enig, men jeg så ikke andet billede endkrabben igår da jeg svarede....Carsten skrev:Sneglen er god nok, det er en Stromatella

apfolmer skrev:Dyp alle nyankomne i CoralCure (sps koraller) .. Dette fjerner det meste.
Jeg har oplevet at have så bitte små krabber i en acro, at de næsten kun kunne ses med styrke +100 briller.
Købte for et par år siden 5-6 acroer, og fjernede +10 krabber i forskellige størrelser.
Desværre er det primært kun Trapezia typerne der er gavnlige.
Generelt skal alle dem med hår på, UD. (også når vi snakker krabber)

de er måske også en skidt ting? jeg har simpelthen så mange bobbelalger, den er gået igang med dem, det er en lille fætter med et skjold på ca. 1,3 mm diameter eller sådan
 de er måske også en skidt ting? jeg har simpelthen så mange bobbelalger, den er gået igang med dem, det er en lille fætter med et skjold på ca. 1,3 mm diameter eller sådan  hvor store bliver de? og skal jeg passe på?
 hvor store bliver de? og skal jeg passe på? 
 eller skal de bare finde uaf af at gå i hver sin ende?
 eller skal de bare finde uaf af at gå i hver sin ende? 

jeg forstår ikke hvorfor, for den spiste og var stor og flot rød, desuden skiftede den skal hver og hver anden uge :S så ved ikke hvad der er sket der
 jeg forstår ikke hvorfor, for den spiste og var stor og flot rød, desuden skiftede den skal hver og hver anden uge :S så ved ikke hvad der er sket der  så håber den nye vil falde godt til, og forhåbentligt tage glasrosser, det ville den gamle ikke...
 så håber den nye vil falde godt til, og forhåbentligt tage glasrosser, det ville den gamle ikke...

jeg forstår ikke hvorfor, for den spiste og var stor og flot rød, desuden skiftede den skal hver og hver anden uge :S så ved ikke hvad der er sket der
 jeg forstår ikke hvorfor, for den spiste og var stor og flot rød, desuden skiftede den skal hver og hver anden uge :S så ved ikke hvad der er sket der  så håber den nye vil falde godt til, og forhåbentligt tage glasrosser, det ville den gamle ikke...
 så håber den nye vil falde godt til, og forhåbentligt tage glasrosser, det ville den gamle ikke...

Dog ikke meget, men den har da det man kalder en bikini linje.. smiler.. Hvis man samlede håret midt på krabben..
  Dog ikke meget, men den har da det man kalder en bikini linje.. smiler.. Hvis man samlede håret midt på krabben..
 så skal jeg bare lige finde ud af hvordan den nemmest fanges
 så skal jeg bare lige finde ud af hvordan den nemmest fanges 

men der er rigeligt med alger til hende
 men der er rigeligt med alger til hende  også meget interessant hvordan kløerne ikke er skarpe, men er flade ude i spidserne til at rive alger af ting med
 også meget interessant hvordan kløerne ikke er skarpe, men er flade ude i spidserne til at rive alger af ting med