coral film/dok
- den_
- Rev haj
- Reactions: 0
- 13
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2012
coral film/dok
Hej alle sammen
jeg så på et tispunkt en dokumentar om coral revet hvor de var ude og dykke i en lagune som var fredet og de var de første der fik lov til at dykke
der, jeg kan sku bare ikke huske hvad det var for en ud af alle de mange jeg efter hånden har set, så jeg tænke om der var nogle der kunne hjælpe mig med at finde den rette film/dok?
jeg så på et tispunkt en dokumentar om coral revet hvor de var ude og dykke i en lagune som var fredet og de var de første der fik lov til at dykke
der, jeg kan sku bare ikke huske hvad det var for en ud af alle de mange jeg efter hånden har set, så jeg tænke om der var nogle der kunne hjælpe mig med at finde den rette film/dok?
-
- Grøn Chromis
- 13
- Postnummer: 2300 København S
Re: coral film/dok
det kan muligvis være "the big blue"
en dokumentar om havet fra varmt til koldt som blev vist på animal planet mener jeg
det skulle være den bedste dokumentar lavet
en dokumentar om havet fra varmt til koldt som blev vist på animal planet mener jeg
det skulle være den bedste dokumentar lavet
- den_
- Rev haj
- 13
Ja det er en mulighed, men syntes ikke rigtigt jeg kan finde det helt vilde om den 

- den_
- Rev haj
- 13
- Mikki
- Rev haj
- 12
- Postnummer: 9400 Nørresundby
- Saltvand siden?: 2007
Hvad med denne ??
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Livet er som et saltakvarie. Det gælder om at ramme de rigtige værdier 

- den_
- Rev haj
- 13
Heller ikke den.
Jeg mener at det var en af værterne der fik lov til at dykker der om den første i verden og dert var helt vildt så mange koraller der var i alle mulige farver.
Mener heller ikke det er bbc's southeen paffic, men tror lige jeg checker dem igennem
Jeg mener at det var en af værterne der fik lov til at dykker der om den første i verden og dert var helt vildt så mange koraller der var i alle mulige farver.
Mener heller ikke det er bbc's southeen paffic, men tror lige jeg checker dem igennem