Jeg havde i sidste uge købt et puratek 200gpd anlæg privat! Posten kommer så Idag, med en kasse så smadret, så han spørger om jeg vil modtage den! Der var anlæg og en del andre ting. Det så umiddelbart fint ud alligevel. De havde været nødt til at smide tape omkring den da ledninger mv hang ud. Kunne godt se at den ingen tape havde fået i bunden og der var rendt vand ud af anlægget , som havde gennemblødt bunden og de sammenkrøllede aviser der skulle beskytte det hele sammen med lidt stykker bobbel plast. Så det har fået lidt af en tur!
Nå men jeg klapper i mine hænder over at jeg nu kunne begynde at fylde mit nye
akvarie op og slutter det til! Så plasker det ud med vand fra en af membranerne og kan se den ene studs er knækket af!!!

Synes det er utroligt at der er en af dem der er knækket.. Den sidder jo beskyttet inde under!? Mystisk...
Men ak ja.. Nu troede jeg lige der skulle vand i baljen! Hvad gør jeg? Er det en hel ny membran?!? Har billeder på Tlf.. Men har pt ingen brugbar pc. Er der en der evt gider oploade dem for mig? Hvis jeg sender dem på mail eller MMS?