Nogen der ser , "Tanked" på discovery?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions: 0
13
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Nogen der ser , "Tanked" på discovery?

Indlæg af MoG »

Jeg har nu set et par afsnit af dette program, som handler om et par amerikanere der har et firma i Las Vegas , der bygger specielle akvarier .
Man må sige at de er kreative, men at det samtidig ikke lige er min stil med alle de siliconekoraller, og alt det gøgl og skidt og lort de hælder i baljerne.. Men det er jo amerikansk! :biggrin:
Så den anden dag, et afsnit hvor de bygger et "mafia" akvarie med cementsko, dynamitstænger, nummerplader og fladskærme(!).
Så Idag et afsni hvor de bygger et "jukebox-akvarie" i en kendt Diner. De tager en original jukebox og laver det om til saltvand! Men lader samtidig indmaden blive i! Godt nok coater de alle de metalliske dele ... Meeen... Har svært ved at tro at det ikke kan give problemer i længden. Se det her " onclick="window.open(this.href);return false;

En anden ting jeg studser over er, at man ser de sætter akvariet op og smider slangen i og fylder op! Hvor efter de smider fisk i, uden skyggen af en levende sten i DP!? Ved godt at man i div tv programmer, klipper det hele sammen så det fremstår anderledes , men synes alligvel at det ligner at går voldsomt hurtigt med at fylde liv i.. Og de har ikke mange levende sten i DP ..
Morten
Brugeravatar
Michael_F
Rev Rokke
Rev Rokke
13
Postnummer: 3450 Allerød
Saltvand siden?: 2013
Kontakt:

Re: Nogen der ser , "Tanked" på discovery?

Indlæg af Michael_F »

Jeg droppede at se det, fordi jeg synes det er en skam med alle de plastik koraller :(
kanstrup
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
17
Postnummer: 4220 Korsør
Saltvand siden?: 2002
Geografisk sted: Vestsjælland

Indlæg af kanstrup »

Jeg så alle afsnittene sidste år da jeg lå på hospitalet. Og jeg studsede også over at der ik var nogen levende sten, og at man ser de hælder vand i fra hanen, og så ser man at de kommer fisk i lige bag efter. Meen det er meget klippet. I mange af afsnittene kan man se på værkstedet at det akvarie de afleverede for 4 afsnit siden det står stadig halvfærdigt i baggrunden af værkstedet. Men det vand de fylder i akvarierne er ikke rent postevand, de modtager modnet vand som de får fløjet ind fra deres grossist sammen med de fisk de har bestilt. Så fiskene har allerede gået i det vand der bliver brugt, der blir bare suppleret op med postevand. De laver et par stykker hvor der både er levende sten og koraller. Men der kunne godt komme en opfølgning hvor man ser hvordan det går med akvarierne og om fiskene lever.
Henrikorg1
Dværg kejser
Dværg kejser
12
Postnummer: 7500 Holstebro

Indlæg af Henrikorg1 »

Man kan se samtlige afsnit af programmet på projectfreetv,men ja minder lidt om gøg og gokke der er sluppet løs i et veludtyret akvarierum,der er dog en episode hvor de laver en feng shui ?staves ? akvarie til et par kinesere og deres unger hvor de bruger koraller mm og der snakker de også helt vildt om hvor fedt det er istedet for plastik ting.

Findes der lignende programmer ?
Da jeg havde ferskvand så jeg samtlige afsnit af river monsters for at se om Jeremy W fangede noget jeg manglede i akvariet.
Brugeravatar
Hartz
Klovnfisk
Klovnfisk
12
Postnummer: 8600 Silkeborg

Indlæg af Hartz »

http://video.nationalgeographic.com/vid ... tank-kings" onclick="window.open(this.href);return false;
TØRLAGT :wc:
Tidligere setup
Akvastabil Mk. II Marine 360L, udstyret med Pacific Sun Metis Hyperion R2, Maxspect Gyre XF150, Skimz Monzter SM163 DC.
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=63940
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"