og så er der ydermere gode tilbud!
  og så er der ydermere gode tilbud!Går ud fra at halvdelen af Saltvandsforum kommer lørdag, så der er godt fyldt sikkert! Eller hvad?

Du er ikke den eneste der ærgrer dig... Var i KBH i mandag og tirsdags med bil i håb om den store shoppingtur, men da var han selvfølgelig lukket...nielsk skrev:Vi skal se nogle billeder fra dagen! Øv det er så langt fra Århus ellers var jeg også totalt klar på kaffe og nørdehistorier i timevis.

Det tror jeg også! Jeg skal være tilbage i Dianalund (50 min kørsel fra decocean) kl 13, da jeg skal til 50 års fødselsdag! Tror vist jeg skal overnatte med telt ude foran butikken i natengelquist skrev:I jyder fylder da bare en bil og deler broen, så er I klar til shopping når Carsten slår dørene op.... Men tror vi skal væbne os med tålmodig og holde køkultur, for det trækker vist rigtig mange saltvandsnørder til

Schwensen skrev:Det tror jeg også! Jeg skal være tilbage i Dianalund (50 min kørsel fra decocean) kl 13, da jeg skal til 50 års fødselsdag! Tror vist jeg skal overnatte med telt ude foran butikken i natengelquist skrev:I jyder fylder da bare en bil og deler broen, så er I klar til shopping når Carsten slår dørene op.... Men tror vi skal væbne os med tålmodig og holde køkultur, for det trækker vist rigtig mange saltvandsnørder til

Ja det er jeg osamddurin skrev:- Mere nervøs for at der bliver udsolgt...

ellers havde der også været ballade fra fruen!!
 ellers havde der også været ballade fra fruen!! men det resulterede også i, at jeg kunne forlade butikken 10:15 med en pincetfisk, to dannebrogsrejer, to ildhalekutlinger, en musling og 5-6 koraller. Desværre var der ikke tid til pølser og kage, så det håber jeg andre har nydt for mig
 men det resulterede også i, at jeg kunne forlade butikken 10:15 med en pincetfisk, to dannebrogsrejer, to ildhalekutlinger, en musling og 5-6 koraller. Desværre var der ikke tid til pølser og kage, så det håber jeg andre har nydt for mig  alle korallerne er sps og er stort set brune, så jeg har valgt ud fra type og form, og så håber jeg de vil få en fandens flot farve om seks måneders tid
 alle korallerne er sps og er stort set brune, så jeg har valgt ud fra type og form, og så håber jeg de vil få en fandens flot farve om seks måneders tid  

men der var jo også super tilbud!
  men der var jo også super tilbud!

Der er nu så dejligt i LøkkenTonny skrev:Det er sgu typisk når man har gået og ventet på dagen så falder det sammen med den weekend hvor man skal i sommer residensen i Løkken... Øv øv.