Hej alle.
Jeg kommer overfra Cichlideforum, hvor jeg for et par dage siden oprettede en tråd omkring styring af lys.
Teksten lød sådan:
" Hej alle.
Har netop skilt mig med min akvastabil sunriser. Jeg var bestemt ikke tilfreds med hvad den kunne - eller mest hvad den ikke kunne.
Men hvad skal jeg så kigge efter.
Den skal kunne styre mit lys, solopgang og solnedgang og gerne kunne slukke mit lys helt.
Derudover gerne med flere indgage, så der kan være blåt natbelysning. Jeg har på sigt en ide om at skifte til LED, så den skal gerne fungere med LED.
Hvis jeg så får et LED panel, der skal køre det blå natlys, skal det panel naturligvis også kunne styres.
Hvad skal jeg evt købe... Og gerne med øje for pris. Jeg ved der er nogen der er meget dyre, men gerne alternativer"
Der er ikke mange bud på mit egentligt forum, men en rådede mig til at oprette tråd hos jer, da I i højere grad har brug for lysstyring.
Jeg kender kun GHL Profilux, men den kan meget mere end jeg har brug for.
Kan I hjælpe mig med gode ideer??
Tak på forhånd
//Lars Bo
Lysstyring.. Hvilken??
-
- Copepod
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 8260 Viby Jylland
- Saltvand siden?: 2009
- aamann
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 3600 Frederikssund
- Saltvand siden?: 2010
Re: Lysstyring.. Hvilken??
Hvad for noget led har du i tankerne? Hvis det er hjemme bygget ved jeg det er en del her inde der bruger en der vist nok hedder dim-4. Ved dog ikke så meget om den selv eller om den ville kunne styre dit nuværende lys.
Ellers er det nok andre der har noget at sige her inde, så hjælp skal du nok få
Ellers er det nok andre der har noget at sige her inde, så hjælp skal du nok få
- demian
- Kejser fisk
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2002
Re: Lysstyring.. Hvilken??
hej køb du hellere en færdig led lampe hvis du vil lave den selv kommer du alligevel af med 25ookr med alt du skal bruge selvfølgelig ved jeg ikk hvor stor område du skal belysemen det koster og til den pris kan man godt få noget godt brugt her inde