Jeg synes at vandet risler/ larmer en del i rørene ved overløbet... Jeg har justeret det med en kugle hane så larmen i selve overløbet er væk, men efter kuglehanen risler vandet rigtigt meget... Det er 50mm rør der er på... Jeg tænker hvis man sætter en overgang på det rør der går op i akvariet så rørene bliver måske 40 eller 35mm vil det så stadig risle lige så meget?
Har du kun det ene rør? eller kører du med hvor du har et hovedrør og et andet, evt med durso, som sikkerhedsrør? Hvad muligheder du har er bestemt af hvordan dit system er bygget. Hvis du kun har det ene rør så må du nok leve med at det larmer lidt.
Hvis du kører med 2 rør og det 50mm du snakker om er hovedrøret mens du har et sikkerhedsrør der er højere oppe... så er det bare noget så simpelt som at du skal forlænge hovedrøret ned under vandoverfladen i sumpen så der ikke kan komme luft ind fra bunden....
Køre med hovedrør og sikkerhedsrør i samme rør...
-hvordan med de biobolde?
Det er lige efter kuglehanen dwt begynder at risle da vandet bare løber frit ned i sumpen der fra?
Køre med hovedrør og sikkerhedsrør i samme rør...
-hvordan med de biobolde?
Det er lige efter kuglehanen dwt begynder at risle da vandet bare løber frit ned i sumpen der fra?