GHL profilux II til LED og PH kontrol?

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Brugeravatar
Ryom
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 8550 Ryomgård
Geografisk sted: 8550 Ryomgaard

GHL profilux II til LED og PH kontrol?

Indlæg af Ryom »

Hej

Jeg skal bruge en controller til at styre mit DIY LED i mit nye setup. Og havde egentlig bestemt mig for at det skulle være en DIM4. Men nu er min PH controller så stået af (den kunne åbenbart ikke tåle at komme i saltvand? hehe)

Så kan det jo næsten betale sig at købe en GHL der kan begge dele. Men kan det passe at der skal smides 1000+ efter en Profilux II før den kan måle og styre PH? Synes jeg har set den et sted hvor den blev leveret med PH probe og vel dermed også kort dertil. Men nu kan jeg kun finde den uden noget som helst..
Brugeravatar
crazy seahorse
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: GHL profilux II til LED og PH kontrol?

Indlæg af crazy seahorse »

Ryom skrev:Hej

Jeg skal bruge en controller til at styre mit DIY LED i mit nye setup. Og havde egentlig bestemt mig for at det skulle være en DIM4. Men nu er min PH controller så stået af (den kunne åbenbart ikke tåle at komme i saltvand? hehe)

Så kan det jo næsten betale sig at købe en GHL der kan begge dele. Men kan det passe at der skal smides 1000+ efter en Profilux II før den kan måle og styre PH? Synes jeg har set den et sted hvor den blev leveret med PH probe og vel dermed også kort dertil. Men nu kan jeg kun finde den uden noget som helst..
Jeg har en Profilux som styrer begge de ting du nævner til bravour.
Der er et sæt med strømskinne, Ph probe, og temp probe og computer selvsagt.
Det hedder GHL ProfiLux Plus 3.1A Profiset vare nr 400004 hos Moby. Koster lidt over 3.000,00 for hele herligheden

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Ryom
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 8550 Ryomgård
Geografisk sted: 8550 Ryomgaard

Re: GHL profilux II til LED og PH kontrol?

Indlæg af Ryom »

Ja den har jeg godt set. Men mener bare at have set et sæt kun med PH probe und nix weider til omkring 1500,-

Men det er nok bare ønsketænkning hehe..
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"