Hej
Jeg skal bruge en controller til at styre mit DIY LED i mit nye setup. Og havde egentlig bestemt mig for at det skulle være en DIM4. Men nu er min PH controller så stået af (den kunne åbenbart ikke tåle at komme i saltvand? hehe)
Så kan det jo næsten betale sig at købe en GHL der kan begge dele. Men kan det passe at der skal smides 1000+ efter en Profilux II før den kan måle og styre PH? Synes jeg har set den et sted hvor den blev leveret med PH probe og vel dermed også kort dertil. Men nu kan jeg kun finde den uden noget som helst..
GHL profilux II til LED og PH kontrol?
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Re: GHL profilux II til LED og PH kontrol?
Jeg har en Profilux som styrer begge de ting du nævner til bravour.Ryom skrev:Hej
Jeg skal bruge en controller til at styre mit DIY LED i mit nye setup. Og havde egentlig bestemt mig for at det skulle være en DIM4. Men nu er min PH controller så stået af (den kunne åbenbart ikke tåle at komme i saltvand? hehe)
Så kan det jo næsten betale sig at købe en GHL der kan begge dele. Men kan det passe at der skal smides 1000+ efter en Profilux II før den kan måle og styre PH? Synes jeg har set den et sted hvor den blev leveret med PH probe og vel dermed også kort dertil. Men nu kan jeg kun finde den uden noget som helst..
Der er et sæt med strømskinne, Ph probe, og temp probe og computer selvsagt.
Det hedder GHL ProfiLux Plus 3.1A Profiset vare nr 400004 hos Moby. Koster lidt over 3.000,00 for hele herligheden
Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ryom
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8550 Ryomgård
- Geografisk sted: 8550 Ryomgaard
Re: GHL profilux II til LED og PH kontrol?
Ja den har jeg godt set. Men mener bare at have set et sæt kun med PH probe und nix weider til omkring 1500,-
Men det er nok bare ønsketænkning hehe..
Men det er nok bare ønsketænkning hehe..