Medimport
- Jones
- Rev haj
- Reactions: 1
- 17
- Postnummer: 7080 Børkop
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Danmark
Medimport
Kunne der være interesse i at vi går sammen om at lave en import? Fra srilanka kan man få mange fine fisk til billige penge. Eksempelvis acanthurus Lineatus og leucosternon. Har ikke regnet på det endnu men tror at det kunne hænge sammen hvis vi er flere om at dele fragt og dyrlæge. Er der stemning for det vil jeg gerne regne videre på priserne pÅ de lister jeg har fra den srilankanske eksportør. Mvh Johan
o_O
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Medimport
Er det noget du har erfaring med proffisionelt?? Ellers ville jeg holde fingerne fra det. Fragten er hammer dyr. Pengene skal altid betales forud, og du aner ikke hvad du får hjem. Et ofte benyttet triks er at det hele ikke kommer så man har penge tilgode hos exportør, pengene som man kun kan få fat i ved at bestille igen.
Bestiller du en størrelse small, er der ingen garanti for at det ikke er en large der kommer.
Bestiller du en størrelse small, er der ingen garanti for at det ikke er en large der kommer.
- Steffenhn
- Rev Rokke
- Reactions: 0
- 15
- Postnummer: 5230 Odense M
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fyn, Odense
Et alternativ er jo at bruge DeJong turene, der er priserne altså også ret fine og så det er vel samme princip 

- Jones
- Rev haj
- Reactions: 1
- 17
- Postnummer: 7080 Børkop
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Danmark
Nej har ikke selv hentet i lufthavnen før. Kun bestilt ved en anden medimport engang, og der fik jeg alt hvad jeg bestilte. Hmm ja, deepocean er vel det bedste så. Der er bare lang tid til næste tur ? April var der en der skrev herinde
o_O
- MoG
- Rev haj
- 13
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2012
Der ligger en hel del tråde omkring emnet, herinde... Ud fra hvad jeg har læst, er min umiddelbare opfattelse, at der ikke er mange der har gjort det og haft succes med det... 

Morten
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions: 349
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Ved Dyrehandleren i Horsens havde de flere tykke lineatus sidste gang til 300 kr og leucosternum som spiste fint til 400. Det er da ikke langt fra Odense.
Så skal man godtnok importere meget for at det kan betale sig. Ved forhanderen kan du vælge mellem flere fisk og vente til du ser en som æder. Du får oftest også 24 timers garanti på fisken hvis du snakker med forhandleren.
Så skal man godtnok importere meget for at det kan betale sig. Ved forhanderen kan du vælge mellem flere fisk og vente til du ser en som æder. Du får oftest også 24 timers garanti på fisken hvis du snakker med forhandleren.
SPS : Stability provides succes
- Steffenhn
- Rev Rokke
- 15
- Postnummer: 5230 Odense M
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fyn, Odense
Nej, Troels(Reeffarmer) leverer ikke på fyn, men Kolding og Vejle har han som stoppesteder. Så det var da klart en mulighed og du slipper for en masse arbejde selv