***Slettes***

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Låst
Brugeravatar
Elliott
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
12
Postnummer: 4532 Gislinge
Saltvand siden?: 2003
Geografisk sted: Holbæk

***Slettes***

Indlæg af Elliott »

Nogen der kender denne skummer/ filterkasse til indvendigt brug? (Den er købt hos Decocean for nogen år siden)
Vedhæftede filer
DSC_6330.JPG
DSC_6330.JPG (39.11 KiB) Vist 704 gange
Senest rettet af Elliott tirs 22. jan 2013 23:29, rettet i alt 1 gang.
Elliott

720 balje/ 140 bundkar / Under construktion
Min balje: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 44#p544044
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: ID af skummer/ filter?

Indlæg af Carsten »

Mon det ikke er lettere at få et korrekt svar ved at sende billedet til ham?
Brugeravatar
Elliott
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
12

Indlæg af Elliott »

Carsten skrev:Mon det ikke er lettere at få et korrekt svar ved at sende billedet til ham?
Tjooo det tænkte jeg også og det har jeg prøvet men der kommer ikke noget svar.. han gider øjensynligt ikke sælge noget til mig for jeg skrev en mail til ham for 2 uger siden med 3 spørgsmål: 1. Om jeg kunne komme på hans nyhedsbrev 2. Hvad dette er for en skummer og 3. Hvad for en kalkreaktor han ville anbefale mig at købe hos ham.. jeg skrev desuden at jeg skulle til at opgradere fra det gamle 250 liter til ca. 1000 liter så jeg måske snart skal bruge en masse udstyr o.s.v.

Efter en uge uden svar prøvede jeg at ringe for at høre om han havde fået min mail og det havde han men havde ikke haft tid til at besvare den.. han skulle nok kigge på den når han havde tid.. blev jeg "hakket af med" det var meget tydeligt at det irriterede ham at jeg ringede.. og nu efter 2 uger har han stadig ikke har svaret :crybaby:

(Jeg ved godt at det måske var mere sikkert at køre derind for at få svar men jeg har næsten 80 km. hver vej og hans åbningstider er ca. de samme som mine (har selv butik) så jeg skal arrangere og betale en afløser for at passe min butik + 2 timers kørsel for at kunne køre derind og få svar på noget der burde kunne klares på 2 minutter via mail.)

Derfor håbede jeg at der måske var en venlig sjæl herinde der kunne hjælpe mig med hvad det er for en?
Elliott

Brugeravatar
Ryom
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 8550 Ryomgård
Geografisk sted: 8550 Ryomgaard

Indlæg af Ryom »

Elliott skrev:
Carsten skrev:Mon det ikke er lettere at få et korrekt svar ved at sende billedet til ham?
Tjooo det tænkte jeg også og det har jeg prøvet men der kommer ikke noget svar.. han gider øjensynligt ikke sælge noget til mig for jeg skrev en mail til ham for 2 uger siden med 3 spørgsmål: 1. Om jeg kunne komme på hans nyhedsbrev 2. Hvad dette er for en skummer og 3. Hvad for en kalkreaktor han ville anbefale mig at købe hos ham.. jeg skrev desuden at jeg skulle til at opgradere fra det gamle 250 liter til ca. 1000 liter så jeg måske snart skal bruge en masse udstyr o.s.v.

Efter en uge uden svar prøvede jeg at ringe for at høre om han havde fået min mail og det havde han men havde ikke haft tid til at besvare den.. han skulle nok kigge på den når han havde tid.. blev jeg "hakket af med" det var meget tydeligt at det irriterede ham at jeg ringede.. og nu efter 2 uger har han stadig ikke har svaret :crybaby:

(Jeg ved godt at det måske var mere sikkert at køre derind for at få svar men jeg har næsten 80 km. hver vej og hans åbningstider er ca. de samme som mine (har selv butik) så jeg skal arrangere og betale en afløser for at passe min butik + 2 timers kørsel for at kunne køre derind og få svar på noget der burde kunne klares på 2 minutter via mail.)

Derfor håbede jeg at der måske var en venlig sjæl herinde der kunne hjælpe mig med hvad det er for en?
Jeg var derinde for at få en pris på et specialbygget i sommers. Han fik både mail og telefon numre. Men har aldrig hørt fra ham..
Så er der da heldigvis også andre steder man kan bruge sine penge.
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
17
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Silkeborg

Indlæg af Birkefeldt »

Er han ikke ved at flytte sin butik lige for tiden? Det kan måske forklare at han har travlt og måske glemmer en aftale i farten. :beer:

mvh kenneth
Mit Red Sea Max NANO: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pdy6

Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x
Brugeravatar
Elliott
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
12

Indlæg af Elliott »

Det var ikke ment som en hetz..

Er der mon nogen der kender den?
Senest rettet af Elliott tirs 22. jan 2013 23:03, rettet i alt 1 gang.
Elliott

Gino
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 5210 Odense NV

Indlæg af Gino »

Hej

Det er en shuran hang in skimmer:-)

MVh
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Brugeravatar
Elliott
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
12

Indlæg af Elliott »

Ja.. det er da lige det den hedder :-)