GHL - Forklaring af funktioner ?
- apfolmer
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 7120 Vejle Øst
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: vejle
GHL - Forklaring af funktioner ?
Har set lidt på div. ghl løsninger, og hører jo fra folk at ghl kan ALT.
Men hvad ER det reelt de forskellige moduler og enheder kan ?
Kan en "GHL-nørd" evt lige ridse op hvad de forskellige enheder kan .... ? jeg syntes det er lidt overskueligt.....
Men hvad ER det reelt de forskellige moduler og enheder kan ?
Kan en "GHL-nørd" evt lige ridse op hvad de forskellige enheder kan .... ? jeg syntes det er lidt overskueligt.....
***** ApFolmer@hotmail.com *****
- Stefan
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Re: GHL - Forklaring af funktioner ?
Det er sgu for omfattende at skrive forklaringer til alle moduler, udvidelser osv. 
Hvis du spørger lidt mere specifikt, så er jeg også sikker på, at du nok skal få svar.

Hvis du spørger lidt mere specifikt, så er jeg også sikker på, at du nok skal få svar.
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
Jeg har et tillægsspørgsmål
hvilken computer model er god nok til pH-styring i forbindelse med en kalkreaktor? 

-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 20
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Ballerup
Det kan de alle sammen, du skal så have et PH modul og probe, og en strømskinne.Schwensen skrev:Jeg har et tillægsspørgsmålhvilken computer model er god nok til pH-styring i forbindelse med en kalkreaktor?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
Så man skal købe en GHL strømskinne for at kunne bruge profilux til at styre magnetventilen ? :SDennisJ skrev:Det kan de alle sammen, du skal så have et PH modul og probe, og en strømskinne.Schwensen skrev:Jeg har et tillægsspørgsmålhvilken computer model er god nok til pH-styring i forbindelse med en kalkreaktor?
- Stefan
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Ja, de kan i princippet styre alt via 0-10v eller on/off på 230v. Udover det findes der et hav af udvidelsesmoduler til pumper osv.apfolmer skrev:De kan vel styre mere end blot lys, pH, og temperatur ?
hvad med SMS moduler, osv
SMS-modulet er en udvidelsesboks, som gør at der kan kommunikeres med enheden via GSM-nettet. Jeg har aldrig haft en, da jeg i stedet har en Profilux 3 ex, der har indbygget web-interface. Den kan når den har forbindelse til nettet også sende mails. På den måde har jeg sat den til at sende en mail til en SMS-mail-gateway. Så jeg får SMS, når der er alarm på f.eks. vandstand, temperatur osv. Ellers kan den altid tilgås via nettet.
Ja.Schwensen skrev:Så man skal købe en GHL strømskinne for at kunne bruge profilux til at styre magnetventilen ? :S