Hej
Jeg opdagende i går at en af mine 6105 pumper ikke kørte, kunne så se på strømforsyningen at den lille sikring ikke lyste. Så jeg skiftede den og der kom lys i den igen men min multicontroller kører mærkeligt bag efter. For neden hvor de 4 dioder som viser hva kanal der er go på tænder ikke som de plejer: Før var alle 4 tændt men nu svinger det meget om der er lys i 2 eller 3 eller 4. og pumpen virker stadig ikke.
Nogen som har en ide til hva der kunne være galt, er ved og være lidt træt af tunze syntes tit der er problemer med dem.
Mvh Thue
Problemer med tunze 6105
- Stefan
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2007
- Kontakt:
Re: Problemer med tunze 6105
Det er sikkert strømforsyningen der er defekt. Jeg har (indtil videre 7-9-13!) skiftet den på begge mine 6105, da de døde.
Der er to forskellige modeller. Er det den flade model (1cm tyk cirka) eller den gamle tykke?
Der er to forskellige modeller. Er det den flade model (1cm tyk cirka) eller den gamle tykke?
-
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: middelfart
Re: Problemer med tunze 6105
tænker også det er strøm forsyningen, syntes og have hørt der er mange der har bøvlet med den. Så når jeg får tid må jeg prøve og tjekke pumpen med den anden strøm forsyning der kører.
Den er ikke 1 cm tyk nok nærmere 3 tror jeg så ved ikke om det er en ny eller gammel model. Bare træls de ikke kan holde længere for en ny strømforsyning er jo ikke billig.
Har samme problem med en wavebox men den kører nogle timer så holder pumpen bare op med og virke
Den er ikke 1 cm tyk nok nærmere 3 tror jeg så ved ikke om det er en ny eller gammel model. Bare træls de ikke kan holde længere for en ny strømforsyning er jo ikke billig.
Har samme problem med en wavebox men den kører nogle timer så holder pumpen bare op med og virke