Valget af lampe skal ligge inden for 6500kr på nuværende tidspunkt, har jeg bestemt!
Dem jeg har kigget på og har interesse for er;
Ecotech Radion (kun 1 lampe!) er i tvivl hvor vidt det kan lade sig gøre med 1 kun!?
GHL Mitras (kun 1 lampe!) det samme- er i tvivl om det er ok med 1 kun!
Silent storm (2 lamper, 90 og 60cm) ulempe- ingen indbygget styreenhed til styring af sol op/ned.
Pacific Sun Metis (1 lampe, men 85cm og 2x100w) virker som en super lampe, men har ikke rigtig hørt om nogen der har den!??
Pacific Sun black Python (1 lampe!) igen- kan man nøjes med 1??
Jeg er stor tilhænger af, at lampen kan styres og programmeres med sol op ned osv.. Derfor er jeg lidt tilbageholdende med de billige der ikke kan styres/programmeres! Alle ligger imellem 3200kr og 6700kr.. Hvad ville i vælge..? Hvis det var inden for et max beløb på ca 6700kr. Akvariet er 100x50x55 lxdxh.. Vil umiddelbart satse mest på en del fisk og lps..
Er virkelig i vildrede!! Min egen rækkefølge ville være: pacific Sun Metis 2x100w, Ghl mitras, ecotech radion, silent storm.. Men det kommer jo helt an på om jeg kan "nøjes med" f.eks en enkelt ecotech eller Ghl.. Om det gir lys nok!? Andre bud modtages gerne..