Jeg forsørger at forbinde lampen med min computer. Dette har tidligere kunne lade sig gøre for ca. 1 år siden med en win vista computer. Nu bruger jeg win 7. Jeg har fundet lampen og parret den og brugt adgangskode 1234. Og umiddelbart skulle man tro at den er forbundet. Når jeg starter pacific sun softwaren op og vælger en com port skriver den at de er forbundet, men når jeg forsøger at vælge noget i programmet fastfryser det. Jeg har prøvet samtlige indstillinger og de forskellige porte men skidtet virker ikke. Jeg har også prøvet med min android tlf. men her kan man ikke foretage sig så meget med lampen, men de kan forbindes. Jeg har installeret den nyeste software til bluetooth donglen.
Hvad gør jeg forkert ? Jeg har prøvet at flyttet lampen helt ind ved siden af computeren, hvis der nu var afstanden som var for stor men det hjælper ikke.
Grunden til at jeg vil forbinde til lampen er at den miderste række led lamper er gået ud men når den kører månelys står de og blinker. Så vil prøve at opdatere firmware på lampen.
Hjælp til pacific sun BP lampe og bluetooth
- StarF
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 9530 Støvring
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Støvring
Re: Hjælp til pacific sun BP lampe og bluetooth
Hvad version af ps softwaren bruger du?
Hvad com port, har den lavet og hvad com port forbinder du til?
Hvad com port, har den lavet og hvad com port forbinder du til?
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9000 Aalborg
Com port 4 og 5. Der findes ikke nogen com port 1. Det er version 1.7 på lampen. Jeg kan sagtens forbinde min tlf til computeren og skabe forbindelse og overfører filer.
Mit 216 liters Cube viewtopic.php?f=92&t=60170&p=579161#p579161
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Har flyttet tråden til dette forum, da den jo ellers ville have blevet slettet i forummet sumpen, da jeg synes, at det kunne have relevans til andre, som har denne lampe, og kunne bruge disse info og gavne andre
Håber, at du finder en lysning

Håber, at du finder en lysning

[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
- Kasper j.
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9000 Aalborg
Okay nu har jeg fået det til at virke. Jeg vil lave en gennemgang som andre måske kan få glæde af 

Mit 216 liters Cube viewtopic.php?f=92&t=60170&p=579161#p579161