der er 1 pr.100 kvadrat meter <> 1 pr. 1000 kvadrat meter rev,prøv så lige at regne om hvor mange eremitter man burde ha..
ellers hader jeg ikke de baester de er spaennende dyr at studere men efter jeg ikke har dem i mit nye akvarie er der langt mer liv..systemer har det med at tilvaenne sig saa det er ellers svaert at vide hvad man havde haft uden
Hvis du siger der kun må være 1 pr 100 m2 ., så bør ingen ha mere end 1 stk, da "ingen" har akvarie på over 100 m2 . ?? Right ?
Eller hvad mens der ?
Jeg har netop sat en større sump på og har fravelgt DSB, men vil istedet smide felre sten derned.
De små krabatter kunne vel gøre lidt godt i sumpen, ved at æde skrald ? Eller er jeg helt ved siden af ?
Når du ingen DSB har, kan du sagens have eremitter i sumpen. Det har jeg selv haft og flere hundrede af dem.
Men man skal sikre at der er foder nok. Hvis det kun er et par stykker. så er det bare engang imellem at smide et par artemia eller hvad man nu fodrer med der ned. Med så mange som jeg havde, skulle der en rigtig fodring til