(ved godt tanken ikke ser så luksus ud nu har stadig lidt lævn fra det åndsvage rowaphos

den nye er 14k ved faktisk ikke hva den gamle er da den sad i amaturet da jeg købte det men den er mere blålig synes jeg.ole. skrev:ahhhh hvilket minder mig om jeg maa til at skifte rör,hvad er den nye paere paa 10k?og den gamle 14k?
Præcis højre side er ny venstre side gammelNielsen'sbilplejeAalborg skrev:nå ups jeg hade ikk lige set billedet ordenlig du har jo 2 stk 150 watt over baljen ikk
Nu var det ikke for at blive videnskabelig, men blot en overraskelse over hvor stor forskel der er på lyskraften på de 2 150w hqi om farve spektaret er anderledes gør ikke forskellen mindre i mine øjne når jeg kigger på de 2 pære. Hvis jeg står med hovedet op i dem er der kæmpe forskel på de 2 lyskilder så blev bare overrasket og tænkte jeg bare ville dele, det var ikke for at lave en undersøgelse med PAR tests osv. Men blot en erkendelse af at hqi virkelig mister kraft over tid.nesnej skrev:Alene der at den gamle er mere blålig gør at det ikke er til at regne med forskellen, for jo mere blå jo mindre virker lysstyrken. Skal testen laves SKAL de to lamper være identiske.