Ja okay men øv at de slet ikke vil sende ud af landet
JAMEN - så laver vi da bare en fællestur til Hongkong
Haha ja det kunne da kun blive sjovt
Men lidt dyrt for en External HOB Refugium/ Breeder Box, plus at den jeg gerne ville have er i USA
Forstår dig godt, jeg ville også hellere have den fra usa.
Alternativt kunne man jo købe den gennem shopusa.com så bliver tingene sendt til en c/o adresse i usa og de sender den så til danmark og klarer told m.v.
Men ved videre tankegang, så har de jo 110V i usa og her har vi lidt mere så luft pumpe og lampe vil formentlig ikke virke med mindre at de har en elektronisk trafo foran der er lige glad med tilgangs spændingen.
Haha ja det kunne da kun blive sjovt
Men lidt dyrt for en External HOB Refugium/ Breeder Box, plus at den jeg gerne ville have er i USA
Forstår dig godt, jeg ville også hellere have den fra usa.
Alternativt kunne man jo købe den gennem shopusa.com så bliver tingene sendt til en c/o adresse i usa og de sender den så til danmark og klarer told m.v.
Men ved videre tankegang, så har de jo 110V i usa og her har vi lidt mere så luft pumpe og lampe vil formentlig ikke virke med mindre at de har en elektronisk trafo foran der er lige glad med tilgangs spændingen.
Ja okay den havde jeg faktisk ikke lige tænkt over
For ellers så ville jeg da være med på en bestilling fra Shopusa.
Den er jeg med på!!
Har været der 2 gange inden kineserne tog over. Vil meget gerne opleve den efter også.
Hvis man skal til HK, så skal det være i marts/april ellers bliver der alt for varmt oog fugtigt.
Da jeg var der sidst i slutningen af april 97, var temperaturen lige under 30 grader og med en fugtighed på 96-98%
var det meget trykkende, så længe leve McDonald, der var nemlig airconditinering, så man kunne trække ind for lige at køle af.
Efter sigende skulle der også være kommet et andet marked med akvarie fisk derude.
Det er bare OK herfra
- gider du stå for planlæggelsen ??
PS. har efaring for det er temmelig svært at samle folk, når det endeligt gælder
>
0
Hilsen Bjørn Heeger Jensen. Lægelige råd gives: send PB til mig Boyu 128 L RSM 250 m. LED og Deltec MC500 Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...