levende foder reje yngel
- demian
- Kejser fisk
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2002
levende foder reje yngel
hej var lige en tur ved kanalløbet med fiskenet igår der er masser af reje yngel har aldrig set mine fisk bevæge sig så hurtigt efter foder hehe de vel lidt større end krill 

- M&T
- Sommerfugl fisk
- 14
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Køge & Havdrup
Re: levende foder reje yngel
Hej demian lyder fedt hvor er det henne evt adresse så tester jeg det da lige på mine søheste samt fiskene 
mvh
Marc

mvh
Marc
- demian
- Kejser fisk
- 16
jamen nu har vi jo et langt kanalsystem i næstved hvor der er lystsejlere ved ikke lige om havdrup har noget tilsvarende men ved kysten hvor der er sten og tang vil jeg tro de gemmer sig eller havne systemer men prøv lykken først troede jeg det var hornfisk for de var lidt aflange men kunne se de hoppede kunne se den brede hale så det var rejer der bare ikke har det rigtige reje buk endnu, ved ikke hvor lang tid de kan overleve men nu prøver jeg at komme dem i mit refugium sammen med tanglopper og småkravl 

- M&T
- Sommerfugl fisk
- 14
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Køge & Havdrup
Helt klart
jamen tak for info, giv mig lige en update om de klare den jeg har et artemia akvarie oppe og kører det går meget godt.
Men jeg tar en tur på lystbådhavnen imorgen og tager et net og et syltetøjsglas og hvem ved måske en kold øl

Men jeg tar en tur på lystbådhavnen imorgen og tager et net og et syltetøjsglas og hvem ved måske en kold øl

- demian
- Kejser fisk
- 16
hehe ja var lige en tur mere der nede idag min søn er blevet bidt af at fange rejer nu vi blevet reje farmere
men jeg skal love for min wrasse choerodon fasciatus er gået i attack mode det altså noget andet end tør foder hehe bare synd det bliver så hurtigt mørkt man når ikke så meget men god tur

men jeg skal love for min wrasse choerodon fasciatus er gået i attack mode det altså noget andet end tør foder hehe bare synd det bliver så hurtigt mørkt man når ikke så meget men god tur
-
- Rev haj
- 16
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
nu ved jeg ikkke med yngel, men ''voksne'' rejer klare sig fint, det har nielsk vist, jeg har haft men de sprang ud 

Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
- demian
- Kejser fisk
- 16
ja det kan jeg godt forestille mig men så kan man vel lægge låg på eller have et heldække amaratur så der frisk foder til de lidt større fisk 

-
- Rev haj
- 16
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
demian skrev:ja det kan jeg godt forestille mig men så kan man vel lægge låg på eller have et heldække amaratur så der frisk foder til de lidt større fisk

Mvh. Lars Steen