Ja det gør de så kunne de sel stå uden at skulle lime dem sammen for de vipper ikke nu
Men den store bunke sand i den ene side er for at gemme nogle rør da overløb engang va i den side
>
0
Senest rettet af morten nim tirs 1. nov 2011 07:45, rettet i alt 1 gang.
Det ser bare rigtigt godt ud Morten, men er virkelig ked af at skulle ionformere dig om du endnu engang skal lave det om. Levende sten på sand er TOTALT NO GO. Div fisk, dyr kan grave sig ned under stenene i sandet og demed vælte din opsætning. Stenene skal hvile på bunden og så skal der sand i til sidst.
Nå for satan det hade jeg ikke tænkt på. Men det bliver ikke så svært da der ikke er så meget sand under Stene.Og de er bygget op på nogle store flade sten. Det er kun lige i det ene hjørne det gir arbejde
Men tak for tippet
Det var så lidt da. Lavede selv samme fejl på min første balje. Graver f.eks en sandsøstjerne sig ned hvilket den altid gør så vandre den under sandet og på den måde fjerne det under stenene. Så kan du jo lægge 2 og 2 sammen. Gule gylter sover også under sandet, men normalt det samme sted. Så ville det være surt hvis det var tæt på dine sten jo.Men trods det ser opsætningen vildt fed ud med gode muligheder. Du kan sikkert også selv se det nu?
Tak ja det er blevet så meget beder og mer luftig jeg har nok også 10 kg sten i overskud
Men nu får jeg lige rattet den fejl med sandet så kør det igen
Det er en rigtig pæn opsætning. den virker let og luftig. Er der mulighed for at fiskene kan gemme sig i stensætningen?
Jeg glæder mig til at følge udviklingen.
Du kunne jo bede en om hjælp til at holde opsætningen oppe imens du fjerner sandet under den. Inden da har du knust nogle ls som du så kan lægge ind under så opsætningen kun hviler på stenene. Ellers er det bare op med den og få den bygget op igen. Bare husk sten SKAL hvile på bunden og den må ikke hvile på sand.
Tak ja der er nogle huler de minder fisk kan gemme sig
Men jeg kan få dem ud vis der sker noget / vis de er syge eller dør
De skal vel kunne gemme sig lidt vis de bliver jagtet af en støre fisk