riff keramik fra JJ spørgsmål
-
- Rev haj
- Reactions: 0
- 18
- Postnummer: 8340 Malling
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Malling (ASK)
Re: riff keramik fra JJ spørgsmål
Er der ikke andre der har positive oplevelser med det? Jeg overvejer det selv til det lille nano jeg har i tankerne.....
Med venlig hilsen
Jimmi Laursen
Jimmi Laursen
- palamo123
- Rev haj
- 19
- Postnummer: 9500 Hobro
- Geografisk sted: Hobro
Jeg har har gode erfaringer med JJ keramikken. Mit er dog kombineret JJ med LS. Især mine scotter og koralvogter nyder godt af hullerne.
Med JJ keramikken kan man efter min mening opbygge et "hyggeligt" akvarie, hvor det hele glider/gror sammen.
Dog skal man forberede sig på, at det kan tage ca 1år før man eventuelt kan introducere en mandarin fisk.
En anden ting der er super fedt ved keramikken er indfarvningen. Det er altså rigtig lækkert lavet.
Med JJ keramikken kan man efter min mening opbygge et "hyggeligt" akvarie, hvor det hele glider/gror sammen.
Dog skal man forberede sig på, at det kan tage ca 1år før man eventuelt kan introducere en mandarin fisk.
En anden ting der er super fedt ved keramikken er indfarvningen. Det er altså rigtig lækkert lavet.
Mvh
Kenneth
308 liters design
Følg min Youtube kanal her.:
http://www.youtube.com/channel/UCW6geBexL2S0rCtAGekNnqw
Kenneth
308 liters design
Følg min Youtube kanal her.:
http://www.youtube.com/channel/UCW6geBexL2S0rCtAGekNnqw
- Olsen
- Rev haj
- 19
- Postnummer: 4100 Ringsted
Tvivler på at man i det hele taget holde mandarin fisk kørende i små akvarier uanset om man bruger levende sten eller reef keramik og selvom de har kørt 1 år. Det er som om at der er mange akvarier hvori der ikke er nok mad til dem.palamo123 skrev:Jeg har har gode erfaringer med JJ keramikken. Mit er dog kombineret JJ med LS. Især mine scotter og koralvogter nyder godt af hullerne.