ttkthomsen skrev:Hej Rene
Jeg bestilte et 60x60x60 akvarie hos Karsten fra Decocean og var så inde og hente det igår. Jeg er meget imponeret. Det er flot bygget (jeg fik det leveret med overløbskasse i midten af akvariet), og så er akvariet fuget indevendigt hvilket set rigtig rigtig rigtig godt ud

! Og så var han ovenikøbet billigst.
Så hvis du ikke allerede har været der inden, så syntes jeg da du skulle køre et smut ind forbi ham og se et akvarie "live", er ret sikker på du ikke bliver skuffet.
Og når du er der inden kan du jo lige sammenligne det akvarie han har stående med underskab og lyskasse. Så kan du jo selv se om du syntes at Geiss er bedre til dette. Jeg kan simpelhent ikke se at Geiss skulle være en klasse over.
Det var faktisk meningen at jeg skulle ind til ham og se de akvarier som han har fået hjem, men han fik dem hjem allerede i tirsdags og viste ikke hvornår de blev afhentet af kunderne og da jeg kun har mulighed for at køre derind om lørdagen, så gad jeg ikke køre derind...
Derudover skal jeg for et bord på 50x50x78 give 2600,- kr uden top og "kun" i laminat, ikke højglans - så jeg syntes at det bliver noget dyrt med bordet...
Jeg så et akvarie på en palle derinde for nogle uger siden og ja, det så rigtigt fint ud og han er billig med akv og sump...
Det der frister ved Geis er at de bruger autolak når de maler kabinet/top i højglans...
For 3000,- kr fås et sort akvastabil på 160L (80lx40dx50h) med både sort lakeret underskab m/låger og heldækkende T5 dobbelt amartur...
- så jeg er lidt i vildrede, da jeg gerne ville have et kube på 50cm eller 60cm med sump, men syntes at det bliver for dyrt for kabinettet og jeg gider ikke kun have et porsabord... (Ekstra arbejde og male problemer, hvis jeg skal have plader på et porsa...)
En autolakker skal have ca. 1000,- kr for at spartle/grunde/slibe/male og så skal jeg selv få lavet bordet... (er ikke meget for håndværk.)
Hvad gør du med bord?
Ved du om dit er laver i Tjekkiet?
Og hvor fan... er de fotos af dit akv