Hej
Ville hører om jeres effaringer med denne pumpe da jeg har købt en brugt af denne? kører de bare unde problemer og er de tætte generalt:-) eller hvad har den af svagheder?
På forhånd tak
MVH
Deltec HPL 5250 effaringer?
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Deltec HPL 5250 effaringer?
De har tidligere haft den fejl at nogle blev extremt varme og skulle på værksted. Hvad fejlen var husker jeg ikke.
Deres største fejl er nok at de skal stå uden for sumpen og ikke er selvansugende
Deres største fejl er nok at de skal stå uden for sumpen og ikke er selvansugende
Hej Carsten.Carsten skrev:De har tidligere haft den fejl at nogle blev extremt varme og skulle på værksted. Hvad fejlen var husker jeg ikke.
Ok, det lyder ikk alt for godt for tror min har haft et par år på bagen! nå men jeg må jo bare se hvordan den er:-)
MVH
Hej
ikk andre der har nogle effaringer med denne pumpe?
MVH
ikk andre der har nogle effaringer med denne pumpe?
MVH
-
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 5210 Odense NV
- Saltvand siden?: 2004
- Geografisk sted: Fyn
hej gino
Hvad siger du nu til pumpen?
JEg har en sump med hul i bunden, så det ville jo være perfekt til denne pumpe, men er du tilfreds med den?
Hvad med vandstanden, når den går op og ned i flow? er det i sumpen , vandet bliver lavt?
for hvis ikke det er sumpen må overløbet jo gurgle lidt....
Hvad siger du nu til pumpen?
JEg har en sump med hul i bunden, så det ville jo være perfekt til denne pumpe, men er du tilfreds med den?
Hvad med vandstanden, når den går op og ned i flow? er det i sumpen , vandet bliver lavt?
for hvis ikke det er sumpen må overløbet jo gurgle lidt....
retro baljen 2023: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=96905