Månedens Akvarie???
- Lord Mike
- Rev haj
- Reactions: 2
- 20
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2002
Re: Månedens Akvarie???
Der skulle efter sigende ikke være nogen der melder sig til dette.... Personlig kan jeg så heller ikke forstå hvorfor man skal melde sig, da det efter min mening gerne skulle udnævnes af brugerne eller staben på siden.
Men sådan er der jo så meget.....
Men sådan er der jo så meget.....
- sintamus
- Palet kirurg
- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 7200 Grindsted
- Saltvand siden?: 2009
Måske der kunne laves et eller andet, så man kunne afgive stemmer til de folk der er så venlige at vise os deres baljer, og så kunne man ud fra det, have månedens akvarie
RSM 130D Opstartet 14/3-09
Turbelle® nanostream® 6025
Tunze Osmolator
viewtopic.php?f=92&t=25510
Hvorfor har man da ikke haft "tid" til denne verden noget før???????
Turbelle® nanostream® 6025
Tunze Osmolator
viewtopic.php?f=92&t=25510
Hvorfor har man da ikke haft "tid" til denne verden noget før???????
-
- Rev haj
- Reactions: 22
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Geografisk sted: Fredericia
Ja jeg vil også mene, at det var nogen, som vi brugere skulle stemme om..
Det virker lidt forkert, at man selv skal melde sig..
Så det kunne da være fedt/ smart med et stemmesystem på en eller anden måde
Det virker lidt forkert, at man selv skal melde sig..
Så det kunne da være fedt/ smart med et stemmesystem på en eller anden måde
[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
-
- Rev haj
- 16
- Postnummer: 2630 Taastrup
det har vi snakket om i en tråd brian lavede om emnetsintamus skrev:Måske der kunne laves et eller andet, så man kunne afgive stemmer til de folk der er så venlige at vise os deres baljer, og så kunne man ud fra det, have månedens akvarie
- Lord Mike
- Rev haj
- 20
stefan_sørensen skrev:det har vi snakket om i en tråd brian lavede om emnetsintamus skrev:Måske der kunne laves et eller andet, så man kunne afgive stemmer til de folk der er så venlige at vise os deres baljer, og så kunne man ud fra det, have månedens akvarie
Det er rigtig der er snakket om dette i en anden tråd, men snakken er åbenbart kun blivet ved dette...Desværre

- Peters1
- Rev haj
- 20
- Postnummer: 5800 Nyborg
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fyn
Men det er jo ikke sikkert at de der bliver valgt gider at bruge tiden på at skrive en lille historie fra de varme lande desværre. Hvem/hvordan vælger man de brugere der skal stemmes på? Synes faktisk det er en god ide, men der er også en smule arbejde i det og så vidt jeg ved, så har vores kære admin jo også travlt med de små svin
samt unger øl brygning osv. osv.
Nu er jeg bestemt ikke teknisk anlagt når det kommer til at programmere hjemmesider, som denne, men lige en ide jeg slynger ud i luften og så må eksperterne sige om det kan lade sig gøre.
Mange af brugerne har deres egen tråd med billeder osv. fra deres balje. Kunne man i denne tråd evt. have en knap man kunne trykke på for at give den en stemme til næste månedens akvarie? Og hvis det er muligt, så lave det så man kun kunne stemme en gang om måneden?
Evt. kunne det også laves som tilvalg/fravalg på ens egen profilside, således at det kun var folk der havde tilvalgt denne mulighed, som der kunne stemmes på..
Gav det overhovedet nogen mening for andre end mig selv

Nu er jeg bestemt ikke teknisk anlagt når det kommer til at programmere hjemmesider, som denne, men lige en ide jeg slynger ud i luften og så må eksperterne sige om det kan lade sig gøre.
Mange af brugerne har deres egen tråd med billeder osv. fra deres balje. Kunne man i denne tråd evt. have en knap man kunne trykke på for at give den en stemme til næste månedens akvarie? Og hvis det er muligt, så lave det så man kun kunne stemme en gang om måneden?
Evt. kunne det også laves som tilvalg/fravalg på ens egen profilside, således at det kun var folk der havde tilvalgt denne mulighed, som der kunne stemmes på..

RSM130 kan følges her viewtopic.php?f=92&t=37678
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
-
- Rev haj
- 17
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2008
Peters1 skrev:Men det er jo ikke sikkert at de der bliver valgt gider at bruge tiden på at skrive en lille historie fra de varme lande desværre. Hvem/hvordan vælger man de brugere der skal stemmes på? Synes faktisk det er en god ide, men der er også en smule arbejde i det og så vidt jeg ved, så har vores kære admin jo også travlt med de små svinsamt unger øl brygning osv. osv.
God ide

- thyme
- Rev haj
- 18
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Århus V
- Kontakt:
Syntes også det lyder som en god ide. Man skal jo så bare ikke kunne stemme på ens eget akvarium. Og jeg mener der skal være en øvre "komite" der ligesom siger nej til de foreslag der kommer frem som tydligvis er båret frem af "venne lobby grupper" 

- Brian
- Æresmedlem
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Jeg syntes det er sjovere at finde baljer som overrasker frem for feks at blot få en forkortet udgave af min egen balje tråd.
Og det gælder både danske og udenlandske baljer, de skal komme for at inspirere og skabe dabat og ideer - det er ikke et krav at de er danske.
Alt sammen noget som kræver et stort arbejde at skaffe materiale til, et arbejde jeg engang havde tid til at passe men som idag er forsømt og nede på at hvis ingen sender mig noget kommer der ikke noget !
Sidder der en derude som vil overtage tjansen så er posten åben - men tro mig det er IKKE nemt !
Og det gælder både danske og udenlandske baljer, de skal komme for at inspirere og skabe dabat og ideer - det er ikke et krav at de er danske.
Alt sammen noget som kræver et stort arbejde at skaffe materiale til, et arbejde jeg engang havde tid til at passe men som idag er forsømt og nede på at hvis ingen sender mig noget kommer der ikke noget !
Sidder der en derude som vil overtage tjansen så er posten åben - men tro mig det er IKKE nemt !
Mvh
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen
[/center]
Brian
[center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen

-
- Rev haj
- 17
jeg synes helt klart de skal være fra denne side, peters ide er genial efter min mening.
- Lord Mike
- Rev haj
- 20
Syntes bestemt også at månedens akvarie på saltvandsforum.dk skal komme fra brugerne af siden og ikke udefra.
Hvis det er muligt at gøre som peters1 foreslår så syntes jeg bestemt det er en rigtig god idé. Men kan skam også se at det vil blive svært af finde et nyt akvarie hver måned derfor kunne det jo også evt. omdøbes til kvatalets akvarie (må da kunne være muligt at finde 4 akvarier om året....Og som en form for belønning for at blive udnævnt til kvatallets (månedens) akvarie, kunne hvis det er muligt evt. laves en eller anden form for pokal eller anden ikon på den pågældendes profil...
Hvis det er muligt at gøre som peters1 foreslår så syntes jeg bestemt det er en rigtig god idé. Men kan skam også se at det vil blive svært af finde et nyt akvarie hver måned derfor kunne det jo også evt. omdøbes til kvatalets akvarie (må da kunne være muligt at finde 4 akvarier om året....Og som en form for belønning for at blive udnævnt til kvatallets (månedens) akvarie, kunne hvis det er muligt evt. laves en eller anden form for pokal eller anden ikon på den pågældendes profil...
- Brian
- Æresmedlem
- 21
- Postnummer: 7171 Uldum
- Saltvand siden?: 2001
- Kontakt:
Kvartalets akvarie er en god ide !
Ang bruger afstemning så er jeg stadig til at finde andre - jeg syntes ikke det er sjovt at vise Lord mikes balje frem når han nu allerede netop har lavet en medlemmernes akvarie tråd.... Det kan gå ind imellem men der skal også opsøges baljer derude i landet(og udlandet hvis du spørger mig, som dem vi har haft fra sverige og norge).....
God debat - keep on !
Ang bruger afstemning så er jeg stadig til at finde andre - jeg syntes ikke det er sjovt at vise Lord mikes balje frem når han nu allerede netop har lavet en medlemmernes akvarie tråd.... Det kan gå ind imellem men der skal også opsøges baljer derude i landet(og udlandet hvis du spørger mig, som dem vi har haft fra sverige og norge).....
God debat - keep on !
Mvh
Brian
[/center]
Brian

-
- Rev haj
- 17
jeg syntes netop det er en flot gestus at få, efter sved og kamp med sin balje og ville være en endnu støre gestus hvis det var sidens medlemmer der havede valgt en, synes altid det er sjovt at se.. ser ingen ide i månedens akvarie på sf hvis de netop ikke kommer fra sf... så kan man jo bare gå ind på rc og se deres..Brian skrev:Kvartalets akvarie er en god ide !
God debat - keep on !