Frostfoder
- Helena
- Rev haj
- Reactions: 0
- 17
- Postnummer: 5240 Odense NØ
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Odense NØ
Re: Frostfoder
Saltvandfyn, plantorama, og sikkert også Dyfo har frostfoder, men om de har dem i 500 gr´s ved jeg ikke, skal det være den størrelse?
Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
- Limatho
- Kejser fisk
- 16
- Postnummer: 2630 Taastrup
- Saltvand siden?: 2004
spændende....ud med sproget.....blåhval???Emmer skrev:Næsten
Hvorfor har jeg kun 3 pisse ferskvandsfisk når jeg nu så gerne vil have dragefisk, kejsere og kiruger?
- Helena
- Rev haj
- 17
Kiruger og Kejsere så vidt jeg ved, og mange af dem.
-
- Dværg kejser
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
Ja du har helt ret Helena. Plus lidt dværgkejsere, herunder en hidsig flamme som du jo kender, plus en stor mirakelbars, plus en del chromis og blå safirer, plus nogen som jeg ikke lige husker. Jeg har netop købt et camera og har taget nogle billeder af mine akvarier men jeg kan altså ikke finde ud af at få dem med i et indlæg. De ligger på picasa. Nogen der kan give mig en udførlig fremgangamåde?
- Helena
- Rev haj
- 17
Min kejser hidsig
Aldrig, over for større fisk, den kunne være efter min Bispinosa, men det er jo før hørt at de kan ændre adfærd.

- William Jr
- Rev haj
- 19
- Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
HejsaEmmer skrev:Ja du har helt ret Helena. Plus lidt dværgkejsere, herunder en hidsig flamme som du jo kender, plus en stor mirakelbars, plus en del chromis og blå safirer, plus nogen som jeg ikke lige husker. Jeg har netop købt et camera og har taget nogle billeder af mine akvarier men jeg kan altså ikke finde ud af at få dem med i et indlæg. De ligger på picasa. Nogen der kan give mig en udførlig fremgangamåde?

- Åbn billedet i dit web galleri. Vælg vis billede med højre klik på mus, kopier link.
Gå tilbage her på forum. Vælg: "Skriv indlæg", tast Img og indsæt link til dit billede imellem de to tags
Håber denne beskrivelse gav mening. (Jeg anvender selv Picasa)

/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)

-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions: 349
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
- Saltvand siden?: 2006
Emmer du må ud med nettet. Der er kommet mysis. Jeg har lige hentet en spand fjordrejer til mine kauderni og drage - der var også mysis imellem.
SPS : Stability provides succes
-
- Dværg kejser
- 17
- Postnummer: 4000 Roskilde
Emmer hvor i landet hører du til? jeg ved at decocean og cichlidecentret på sjælland har det også op til 1 kg frostfoder. de er begge ret billige!
-
- Dværg kejser
- 18
- Postnummer: Ikke angivet
Ja Nielsk eftersom jeg bor på en Ø syd for Fyn skulle der være muligheder. Sidste år prøvede jeg at finde noget men uden held. Jeg har nok ikke været det rigtige sted på det rette tidspunkt så jeg må ud igen. Når jeg nu får tilmeldt mig til Web-siden kommer der forhåbentlig billeder.