Men hvor kan de ellers købes for skal have en lampe mere og et ekstra lysstofsrør til min nuværende lampe så jeg får det "rigtige" lys
Hvor kan solaris 18W nano lampe købes?
-
Dan-P
- Rev haj

- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 5000 Odense C
Hvor kan solaris 18W nano lampe købes?
Jeg har købt en fra korallen, men skulle have haft det lysstofsrør med en blå og en hvid med. Men fik det i kun hvid, og nu kan jeg ikke få kontakt til dem via tlf. eller email i over en uge nu :S
Men hvor kan de ellers købes for skal have en lampe mere og et ekstra lysstofsrør til min nuværende lampe så jeg får det "rigtige" lys
Re: Hvor kan solaris 18W nano lampe købes?
Jeg har købt mine her.Dan-P skrev:Jeg har købt en fra korallen, men skulle have haft det lysstofsrør med en blå og en hvid med. Men fik det i kun hvid, og nu kan jeg ikke få kontakt til dem via tlf. eller email i over en uge nu :S
http://www.aquarium-parts.co.uk/acatalo ... naire.html
Jesper
-
Dan-P
- Rev haj

- Reactions: 0
- 16
- Postnummer: 5000 Odense C
Re: Hvor kan solaris 18W nano lampe købes?
kanon tak
har godt nok lige bestilt fra en tysk hjemmeside til samme pris, men der kunne man ikke købe KUN blå