Spejl i akvariet
-
- Naso kirurg
- Reactions: 0
- 17
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2009
Spejl i akvariet
Jeg har en anemone der har flyttet sig i mit akvarie, så jeg ved ikke hvor den er, men har ikke haft nogen problemer med vandkvalitet, samt grums i vandet, så umiddelbart burde der ikke være sket noget med den.
Mine sten står sådan et jeg kan se bag dem, og der kommer lys bag stenopsætningen, så den ikke kan ligge på bunden deromme og dø.
Men hvor er den så? Umiddelbart tror jeg den sidder på bagsiden af stenene, men kan ikke flytte mine sten. Kan jeg sætte et spejl ned og kigge, uden der sker noget ved dette? Vil jo helst gerne kunne holde øje med den har det godt.
Mine sten står sådan et jeg kan se bag dem, og der kommer lys bag stenopsætningen, så den ikke kan ligge på bunden deromme og dø.
Men hvor er den så? Umiddelbart tror jeg den sidder på bagsiden af stenene, men kan ikke flytte mine sten. Kan jeg sætte et spejl ned og kigge, uden der sker noget ved dette? Vil jo helst gerne kunne holde øje med den har det godt.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Spejl i akvariet
Hvis det kun er for at finde anemonen, så sker der ikke noget ved at komme et spejl i akvariet. Men tvivler på at det duer at have det permanent i akvariet.
-
- Naso kirurg
- 17
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2009
Jeps, og så står der altid mærkelige mennesker på den anden side og kigger igennem. 

- Thomas
- Foxface
- 18
- Postnummer: 6705 Esbjerg Ø
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg, Andrup
der sker ikke noget ved at dyppe et spejl i akvariet, dog skal det skylled godt bagefter for at det ikke bliver ødelagt.
Spejlet vil kun afgive Ago2 eller Sølvoxid som ikke er skadeligt, da det ikke kan indgå i nogle biologiske kredsløb.
Spejlet vil kun afgive Ago2 eller Sølvoxid som ikke er skadeligt, da det ikke kan indgå i nogle biologiske kredsløb.
Mvh. Kia og Thomas
130L RSM med Tunze doc 9002, kul og Rowaphos i "sumpen". Nitratfilter externt. kørt siden 2007
130L RSM med Tunze doc 9002, kul og Rowaphos i "sumpen". Nitratfilter externt. kørt siden 2007
- William Jr
- Rev haj
- 19
- Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Randers
- Kontakt:
- Jeg har netop et spejl stående i akvariet for introduktion af en ny Kirurg, dette har aldrig givet problemer...
/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)
http://www.kirurgfisken.dk
- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!)