Jeg kan huske et år hvor der var et arrengement man kunne tilmelde sig fra kl 17-19 eller deromkring, er der nogle der ved om der vil være det igen i år ? Eller om man blot dukker op i køen noget før de åbner.
Jeg kan sagtens have et par stykker ståendeelisabethen skrev:Ingen anelse, men vi skal helt sikkert ind og glo...
Er der nogle, der evt. kan have et par koraller i pleje? Vores akvarium er nok ikke parat til koraller endnu på det tidspunkt, men de har jo dælme nogle gode tilbud.
Jeg vil bare have fat i noget bestemt.... så to dage før står jeg klarchristiantt skrev:Hvordan bliver køen arrangeret?? Bliver der nummersystem (og til hvor mange af de første)??
Hvornår begynder folk at stå i kø til det??
Det gælder da bare med at få dem ind i butikken, så kan det være at de kan blive inspireret til at startechristiantt skrev:Så kommer jeg nok omkring kl. 18. Jeg har 3 på slæb, så ved ikke om i helst vil have at de bliver uden for butikken i starten, da der sikkert bliver proppet i forvejen?? De skal blot se jeres flotte butik, og se hvad jeg skal have med hjem til baljen
Og det skal helt sikkert nok blive hyggeligt i køen. Varm kakao kan altid få humøret op
Den ene er min kæreste, så hun skal ikke inspireresAndersNT skrev:Det gælder da bare med at få dem ind i butikken, så kan det være at de kan blive inspireret til at starte
Saltvand skrev:Det er meget forskelligt fra år til år, men dem som starter køen er som regel nogle som skal akvarier eller andet udstyr, og de starter som regel helt fra morgen stunden af, sidste år var der nogle som sov der. Men jeg har ikke hørt noget nogle endnu.
Men hvis det er efter dyr, så kommer de fleste efter 18.00.
DEt er sådan at man først får nummer 21.50 for ellers begynder folk at forlade køen, også går idden af.
Mens folk ståpr i kø, sæørger vi for varm kaffe, the, cacao, mad og hvad vi ellers kan lokke med, og vi sørger for almindelig hygge.
Vi må sige at der altid har været en enorm grad ag hygge i køen, også for dem som har sidet der fra 09.00 til 22.00 og folk har været meget gode til at snakke sammen i køen, så der ikke opstår øretæver
Jeg vil meget gerne ha folk skriver til os eller her på nettet hvad tid i regne med at komme, eller hvor mange, så kan jeg gøre det endnu bedre for jer.
Når vi så åbner dørene er vi ca. 15 ansatte til at hjælpe, så det går rimelig stærkt, og det er som regel kaos med et smil på, så det er skide sjovt.
Ja, også oven i købet til udlandet at arbejde lige den weekendmaria_elle skrev:ej hvor er det bare snyd, man bor her oppe i det mørke jylland