er der nogle af alle de kloge hoveder herinde, der via googel translate, kan oversætte en iks manual til dansk ...Jeg kan ikke finde ud af det????? sikkert en fejl 40
Hvad skal du ha oversat ? Kan du ikke tage det i små bidder ?
ved ikke hvor store tekster den kan oversætte.
>
0
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Jeg har da lige oversat side 5 uden problemer. Kommer selvfølgelig ikke til at ligne det gamle med font størrelser og sådan..
Men ingen problem her.. prøver lige at lave noget du kan bruge.. næsten..
>
0
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Har oversat 4 sider med den uden problemer..
lavet et word dokument, men kan vedhæfte det herinde..
Men du kan sagtens.. ingen problem
>
0
det tror jeg.
Har du købt IKS'en eller læser du bare lidt om den ?
>
0
Har en iks. men har endnu ikke haft tid at sætte mig ind i den..pt bruges den bare til vandpåfyldning.. har ikke sat doseringpumperne til endnu...Derfor jeg gerne vil have oversat den manual..det må da være nemmere.
Vario 4 Pro er en 4-kanals doseringsmaskine fra IKS. Jeg har tidligere beskrevet doseringsmaskinen i en artikel som du finder på min hjemmeside under artikler, men for at nævne den kort, så er det en doseringsmaskine som tilsluttes IKS computeren på præcis samme måde, som hvis det var en stikdåse, og man tænder/slukker så de enkelte pumper som man nu engang har lyst til via programmering i IKS computeren. Det er smart og ekstremt effektivt.