Aquascape på muslinger??
- christiantt
- Rev haj
- Reactions: 0
- 18
- Postnummer: 8600 Silkeborg
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Silkeborg
Aquascape på muslinger??
Jeg har lige læst lidt på den seddel der lå i min koralklisterpakke. Der står at man bla kan bruge det til at sætte under muslinger, så muslinger ikke kan blive spist af snegle fra bunden.
Er der nogen der har erfaringer med det??
Er der nogen der har erfaringer med det??
- christiantt
- Rev haj
- 18
Der står at man skal forme klisteren efter musling. Så skal man lade det ligge og tørre, og så sætte det under muslingen bagefter. Så skulle den selv tage fat i det. Dermed, som Carsten også siger, burde man kunne undgå de værste uheld med snegle ved foden.
Men hvad så når den vokser. Så skal man jo hele tiden lave en ny base den kan stå på...
Men hvad så når den vokser. Så skal man jo hele tiden lave en ny base den kan stå på...
- christiantt
- Rev haj
- 18
- Johnny
- Rev haj
- 19
- Postnummer: 3760 Gudhjem
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Bornholm
min musling ville ikke vokse fra en evt fod særlig hurtigt selv om den altid står fremme noget andet er skifter de fod? min maxima i blå kiggede jeg under efter ca 3 mdr fordi den var (løs) der var en stor uddybning i den hvor foden havde været der var ingen snegle af se men jrønt alge lin vækst og der lå en råen fod på bunden efter den jeg satte den ned igen og har nugenrreret ny fod
er det nomalt den ståt stadig midt i baljen og er altid fremme?????

Hilsen Johnny
630l inbygget woha balje
630l inbygget woha balje